Η παγκόσμια καραντίνα έφερε στην πλατφόρμα σχεδόν 16 εκατομμύρια νέους συνδρομητές
Η πανδημία και ο μαζικός εγκλεισμός στο σπίτι, όπως ήταν αναμενόμενο, ευνόησαν το Netflix, το οποίο ανακοίνωσε ότι αύξησε κατά 15,8 εκατομμύρια τους συνδρομητές του παγκοσμίως μέσα στο πρώτο τρίμηνο του έτους, έναντι αρχικής πρόβλεψης - προ κοροναϊού- για αύξησή τους κατά επτά εκατομμύρια.
Έτσι, ανέβασε πλέον τον συνολικό αριθμό των συνδρομητών του, διεθνώς, σε σχεδόν 183 εκατομμύρια.
Τα έσοδα του πρώτου τριμήνου του 2020 έφθασαν τα 5,76 δισεκατομμύρια δολάρια (αυξημένα κατά 27% σε σχέση με το περυσινό πρώτο τρίμηνο), ενώ τα κέρδη του Netflix σχεδόν διπλασιάσθηκαν στα 709 εκατομμύρια δολάρια, από 344 εκατ. δολάρια την αντίστοιχη περίοδο του 2019.
Από την άλλη πλευρά, το Netflix επεσήμανε ότι, εξαιτίας των περιοριστικών μέτρων, έχουν σταματήσει σχεδόν όλες οι παραγωγές του ανά τον κόσμο και ο προγραμματισμός ορισμένων νέων ταινιών και σειρών θα καθυστερήσει κατά περίπου ένα τρίμηνο.
Οι επενδυτές βλέπουν θετικές προοπτικές και η μετοχή της εταιρείας έχει ανέβει πάνω από 30% μέχρι στιγμής φέτος.
«Το Netflix είναι και θα συνεχίσει να είναι η εταιρεία media που έχει υποστεί τη μικρότερη επίπτωση από την Covid-19. Το προϊόν της ταιριάζει σχεδόν τέλεια σε έναν πληθυσμό που ξαφνικά έχει βρεθεί κλεισμένος μέσα στο σπίτι», δήλωσε στο BBC ο αναλυτής Έρικ Χάγκστρομ της εταιρείας eMarketer.
Αν κάποιος είχε αποφασίσει πριν δέκα χρόνια να πραγματοποιήσει μία επένδυση 1.000 δολαρίων στο Netflix, σήμερα θα είχε στην κατοχή σου...30.000 δολάρια! Τριάντα φορές πάνω τα λεφτά σου, όπως υποστηρίζει το CNBC, σε έρευνά του.
Το Netflix, που εκτιμά ότι θα προσθέσει άλλους 7,5 εκατομμύρια συνδρομητές μέσα στο δεύτερο τρίμηνο του 2020, σύμφωνα με το Reuters, έχει προσλάβει άλλα 2.000 άτομα για να αντεπεξέλθει στην αυξημένη διεθνή ζήτηση.