Ο προγραμματιστής John Fink ανακάλυψε έναν πρωτότυπο τρόπο να ζητήσει την καλή του, Angel White, εις γάμου κοινωνία: έφτιαξε ένα videogame! Υπό τον όρο η παίκτης να κερδίσει και να πατήσει “Yes” προκειμένου να δεχτεί, ο Fink έγραψε το παιχνίδι με δυο ακόμη φίλους του από το Oregon των ΗΠΑ.
Το στιλ του θυμίζει το Super Mario, ενώ ο ίδιος είχε προετοιμάσει στην εντέλεια τα πάντα. Είχε πει στη φίλη του πως κάποιες φορές τη βδομάδα θα έπρεπε να εργάζεται παραπάνω μέχρι αργά, ώστε να ολοκληρώσει ένα παιχνίδι που ετοίμαζε η εταιρεία του. Στην πραγματικότητα, τις επιπλέον ώρες που έμενε στο γραφείο, εκείνος συνέχιζε να εργάζεται στην κατασκευή του "παιχνιδιού του γάμου". Ούτως ή άλλως, στο παρελθόν είχε δοκιμάσει άλλα δύο (πραγματικά) βιντεοπαιχνίδια οπότε όταν τελικά την κάλεσε να το δοκιμάσει για να του πει τη γνώμη της, εκείνη δεν παραξενεύτηκε…
Μάλιστα, για να γίνει πιο πιστευτή η όλη διαδικασία, ο Fink τύπωσε ειδικό ερωτηματολόγιο για τον "δοκιμαστή" του παιχνιδιού, έβαλε έναν συνάδελφό του να μιλήσει μαζί της για το παιχνίδι, έστησε κάμερες καταγραφής αντιδράσεων όπως σε κάθε δοκιμαστική φάση.
Όμως αυτή τη φορά, ήταν οι γονείς και οι φίλοι του ζευγαριού που παρακολουθούσαν τις αντιδράσεις της White, σε ένα κοντινό δωμάτιο! Το παιχνίδι ονομάζεται Knight Man: A Quest for Love και η White το τερμάτισε με ευκολία και όταν έφτασε η κρίσιμη στιγμή, επέλεξε το “yes” στην οθόνη της, με τον White από κοντά να περιμένει την απάντηση κρατώντας το δαχτυλίδι του γάμου.
Τελικά και οι ηλεκτρονικές ιστορίες μπορούν να έχουν happy end.