Με οκτώ νέα μέλη σε Μύκονο και Σαντορίνη, ολοκληρώνει τη φετινή τουριστική περίοδο η αλυσίδα Aqua Vista Hotels.
Η εταιρεία αριθμεί πλέον 25 boutique ξενοδοχεία - και ένα εστιατόριο υψηλής γαστρονομίας - προσφέροντας ολοκληρωμένες καινοτόμες υπηρεσίες management, marketing και κρατήσεων, ανάλογα με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις κάθε μονάδας, σε διεθνές επίπεδο, στις αγορές που επιθυμούν να επιτύχουν αποτελεσματικότερη διείσδυση και στις ειδικές πελατειακές ομάδες στις οποίες απευθύνονται.
Στην Μύκονο, η Aqua Vista απέκτησε πέντε νέα μέλη, μεταξύ των οποίων, ορισμένα από τα πιο φημισμένα boutique ξενοδοχεία του νησιού. Πρόκειται για τα ξενοδοχεία St John Mykonos, Palladium Hotel Mykonos, Petinos Beach Mykonos, Petinos Hotel Mykonos και Nissaki Hotel.
Στη Σαντορίνη, στο δίκτυο της Aqua Vista, εντάχθηκαν τα:
Asteras Beach Villa: Βρίσκεται πάνω στη παραλία με ιδιωτική πισίνα που μπορεί να φιλοξενήσει έως 8 άτομα καθώς διαθέτει 3 κρεβατοκάμαρες με ξεχωριστά μπάνια, κουζίνα σαλόνι και δωμάτιο υπηρεσίας. Millhouses elegant suites: Βρίσκεται την καρδιά της Καλντέρας με όλα τα μπαλκόνια των δωματίων του, τις βεράντες και τους κοινόχρηστους χώρους να έχουν υπέροχη θέα στο Αιγαίο Πέλαγος, το ηφαίστειο και το ηλιοβασίλεμα. Angels & Stars Suites and Spa: Το ολοκαίνουριο ξενοδοχείο είναι 5 αστέρων και διαθέτει spa, gourmet εστιατόρια, luxury suites με θέα καλντέρα, ιδιωτικές πισίνες και Jacuzzi.
Mylos Bar-Restaurant: Για πρώτη φορά, η Aqua Vista εντάσσει στο δίκτυό της ένα εστιατόριο, μοναδικής αισθητικής, με μαγευτική θέα στη καλντέρα. Ο σεφ Μιχαλης Καλαβρινός και ο πατισιέρ Σήφης Εμπειρίδης (γνωστοί στο ελληνικό κοινό από το πρόγραμμα “Master Chef”) επιμελούνται το μενού του εστιατορίου.
Παράλληλα με την ανάπτυξη του δικτύου της, η Aqua Vista Hotels, προχωρεί στον σχεδιασμό της για μία ακόμη πιο δυναμική και διεισδυτική παρουσία στις αγορές ενδιαφέροντος, μέσω της στοχευμένης συμμετοχής της σε εκθεσιακές διοργανώσεις διεθνούς ενδιαφέροντος αλλά και μέσω μελετημένων Door 2 Door campaigns και sales calls. Οι δράσεις της τρέχουσας χρονιάς κορυφώνονται με τη συμμετοχή της Aqua Vista στο Global European Market Place που διοργανώνει ο European Tour Operators Association στο Λονδίνο, στις αρχές Νοεμβρίου, καθώς και με τη συμμετοχή της, με μεγάλο περίπτερο, στην World Travel Market.
Την προηγούμενη εβδομάδα, ολοκληρώθηκε μία πολύπλευρη παρουσία marketing στη Ρωσική αγορά. Σημειώνεται ότι, η Aqua Vista Hotels έχει σχεδιάσει και υλοποιεί τρία προγράμματα συνεργασίας - Standard, Advanced και Premium - με εξειδικευμένες υπηρεσίες προσαρμοσμένα στις ανάγκες και στις ιδιαιτερότητες κάθε ξενοδοχείου-μέλους της.
Ο Πρόεδρος της Aqua Vista Hotels, κ. Γιώργος Γραφάκος αναφέρει σχετικά: “Με μεγάλη χαρά και υπερηφάνεια, η Aqua Vista Hotels υποδέχεται τα νέα της μέλη, οκτώ επιχειρήσεις μοναδικού χαρακτήρα και υψηλών ποιοτικών προδιαγραφών, που πραγματικά κοσμούν τον ελληνικό τουρισμό και αποτελούν την καλύτερη διαφήμιση για την Ελλάδα. Η ανάπτυξη του δικτύου της Aqua Vista Hotels συνεχίζεται δυναμικά και στοχευμένα, με ακόμα πιο υψηλούς στόχους και με βασικό κίνητρο να κερδίσουμε μεγαλύτερο μερίδιο στις πιο απαιτητικές και ποιοτικές πελατειακές ομάδες της διεθνους αγοράς”.