McLaren P1 : Όταν τα όνειρα έχουν υπόσταση…

Προσδεθείτε στο κάθισμα και όλα τ' άλλα θα έρθουν από μόνα τους. Κι αυτό γιατί η McLaren ανακοίνωσε τις επιδόσεις για το P1. Οι αριθμοί είναι ανησυχητικά μικροί. Και παράλληλα τόσο μεγάλοι!

Αυτά είναι τα στοιχεία που πρέπει να γνωρίζετε! Μέχρι να προλάβετε να τα αφομοιώσετε θα έχουμε πάει βόλτα και θα έχουμε επιστρέψει...

0 – 100 χιλιόμετρα/ώρα : 2.8secs

0 – 200 χιλιόμετρα/ώρα : 6.8secs

0 – 300 χιλιόμετρα/ώρα : 16.5secs

Η McLaren έχει ρίξει το γάντι στη LaFerrari , ενώ συνέτριψε την Porsche 918 ( 2,8 και 7,9 είναι οι επιδόσεις της για τα 0 - 100 και τα 200 χιλιόμετρα/ώρα) .

Είναι πραγματικά λοιπόν, όσο γρήγορη θα θέλαμε και πιστεύαμε ότι θα είναι. Αποδίδει 903 ίππους και ροπή 1.395 κιλά , δίνοντας ισχύ 647 ίππων ανά τόνο .

Το ερώτημα βέβαια, στο οποίο ο καθένας θα ήθελε να λάβει μία απάντηση είναι το εξής : μπορεί να στείλει το Veyron Super Sport στο νεκροταφείο των supercar;

Η απάντηση είναι όχι.

Οι δύο μεγάλες κυρίες έχουν σχεδόν ταυτόσημες αναλογίες ( 644 ίππους/ανά τόνο για την απόλυτη Veyron ). Με αντίπαλο το χρονόμετρο η Veyron – με τη βοήθεια της τετρακίνησης – φτάνει τα 0 – 100 σε 2,5 δευτερόλεπτα , τα 0 - 200 σε 6.7 δευτερόλεπτα και τα 0 - 300 σε 14.6secs .

Και φυσικά, δεδομένου ότι δεν περιορίζεται στα 350 χιλιόμετρα/ώρα , χτυπάει κορυφή με 430 χιλιόμετρα/ώρα .

Σαν να μην έφταναν όλα αυτά όμως, η ακινητοποίηση της McLaren είναι εντυπωσιακή . Για να φρενάρει από τα 300 χιλιόμετρα χρειάζεται μόλις 6,2 δευτερόλεπτα, έχοντας διανύσει 246 μέτρα . Σε πιο υγιείς ταχύτητες , θα σταματήσει από από τα 200 χιλιόμετρα ταχύτητα σε 30,2 μέτρα . Ο κώδικας οδικής κυκλοφορίας προτείνει η τυπική απόσταση φρεναρίσματος να είναι 55 μέτρα.

Τι να πει λοιπόν όταν τα όνειρα βγαίνουν στο δρόμο και αποκτούν υπόσταση ενός υπεραυτοκινήτου όπως αυτό. Μάλλον τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Σε κάθε περίπτωση οι αριθμοί είναι εκείνοι που τα λένε όλα. Και σίγουρα η εμφάνιση. Δεν έχετε λοιπόν να ονειρευτείτε ότι κάποια στιγμή θα βρεθείτε σε μία τέτοια, έστω και ως συνοδηγός. Στην καλύτερη των περιπτώσεων όμως, μπορεί να βρεθείτε και πίσω από το τιμόνι...