Πολλές προοπτικές εμφανίζεται να έχει η διαφήμιση μέσω κινητών τηλεφώνων.
Τα smartphones και οι εφαρμογές internet που διαθέτουν, δίνουν το δικαίωμα σε διαφημιστές και διαφημιζόμενους να ελπίζουν σε μια αναδυόμενη αγορά.
Τα πρώτα σημάδια της ανάπτυξης της αγοράς της διαφήμισης μέσω κινητών τηλεφώνων αρχίζουν να διαφαίνονται, καθώς ο συγκεκριμένος τομέας, σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες μετρήσεις ψηφιακής διαφήμισης φαίνεται να λαμβάνει μερίδιο 15% της συνολικής διαδικτυακής διαφημιστικής καμπάνιας, τη στιγμή που λάμβανε ποσοστό λιγότερο κι απ' το μισό (7%) το 2012.
Ο συνολικός τζίρος της διαφήμισης μέσω κινητών τηλεφώνων υπερδιπλασιάστηκε στο πρώτο μισό του 2013 και έφθασε τα 3 δισ. δολάρια, από 1,2 δισ. δολάρια στο πρώτο εξάμηνο του 2012, ενώ εκτιμήσεις κάνουν λόγο για συνολικό τζίρο του δωδεκαμήνου του 2013 πάνω από 6 δισ. δολάρια.