Τονίζει ότι οι δρομολογούμενες μεταρρυθμίσεις διακινούνται αποκλειστικά και μόνο με δημοσιεύματα
Την άμεση σύγκληση της Διαρκούς Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής ζητούν οκτώ βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, με επικεφαλής τον Τομεάρχη Παιδείας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας, Νίκο Φίλη, με επιστολή τους προς τον πρόεδρο του Σώματος, Κωνσταντίνο Τασούλα και τον πρόεδρο της Επιτροπής, Γεώργιο Στύλιο.
Όπως επισημαίνουν οι βουλευτές, η Διαρκής Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων δεν έχει συνεδριάσει για διάστημα μεγαλύτερο των δύο μηνών, παρά το γεγονός ότι η νέα ηγεσία του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων εξαγγέλλει και υλοποιεί ρυθμίσεις σε εβδομαδιαία βάση. Τονίζουν επίσης, πως οι δρομολογούμενες μεταρρυθμίσεις στην εκπαίδευση δεν μπορεί να διακινούνται αποκλειστικά και μόνο με δημοσιεύματα στον έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο, αλλά πρέπει να συζητηθούν και αναλυθούν στο πλαίσιο της εθνικής αντιπροσωπείας.
Οι βουλευτές στην επιστολή τους, αναφέρουν ενδεικτικά, ότι σε αυτό το διάστημα έγινε αναστολή λειτουργίας των 67 Διετών Προγραμμάτων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης των ΑΕΙ για αποφοίτους των Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ), καταργήθηκε το πανεπιστημιακό άσυλο, αποσπάστηκε η Έρευνα από το χαρτοφυλάκιο της Παιδείας, πραγματοποιήθηκε η 92η Σύνοδος Πρυτάνεων με κύριο θέμα τη συζήτηση των προτάσεων του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Ακόμη, υπογραμμίζουν ότι η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων έχει εξαγγείλει νομοθετικές πρωτοβουλίες για:
- Τις διαγραφές φοιτητών από τα ΑΕΙ και την επαναφορά των Συμβουλίων Ιδρύματος.
- Την κατάργηση των Τμημάτων Ελεύθερης Πρόσβασης.
- Την αλλαγή του εξεταστικού συστήματος και τη μείωση των εισακτέων στα ΑΕΙ.
- Την αλλαγή του θεσμικού πλαισίου της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και της Διά Βίου Μάθησης.
- Την αναμόρφωση του μαθήματος της Ιστορίας.
- Την κατάργηση της κλήρωσης για όλους και την επαναφορά της κλήρωσης για τους «αρίστους» των δημοτικών σχολείων σχετικά με τη σημαία και τις εθνικές παρελάσεις.
- Την επιτάχυνση των διαδικασιών για την αναγνώριση των πτυχίων των κολεγίων, εν μέσω περιόδου εγγραφών σπουδαστών στα ιδιωτικά ιδρύματα.