Οι εξεγέρσεις της Αραβικής Άνοιξης, που οργανώθηκαν και γιγαντώθηκαν σε μεγάλο βαθμό μέσω των κοινωνικών δικτύων, και ιδιαίτερα του Twitter και του Facebook, ήταν μία σαφής ένδειξη. Τώρα, μία κινεζική έρευνα έρχεται να δείξει ότι το συναίσθημα που μεταδίδεται πιο έντονα μέσω των κοινωνικών δικτύων δεν είναι άλλο από την οργή.
Χρησιμοποιώντας σαν δείγμα χρήστες του κολοσσιαίου κινεζικού κοινωνικού δικτύου Weibo, που μοιάζει με το Twitter και είναι εξαιρετικά δημοφιλές στη χώρα, ερευνητές από το πανεπιστήμιο του Πεκίνου κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι συναισθήματα όπως η θλίψη και η αηδία δεν περνούν εύκολα από τον ένα χρήστη στον άλλο, δεν προκαλούν δηλαδή σημαντική ανάδραση (που συνήθως μεταφράζεται σε απαντήσεις ή retweets), σε αντίθεση με τη χαρά, που μεταδίδεται ευκολότερα. Όμως η οργή είναι με διαφορά η... πρωταθλήτρια στη μετάδοση από χρήστη σε χρήστη, κάτι που εξέπληξε και τους ίδιους τους ερευνητές.
Και μπορεί η έρευνα αυτή να αφορά στο κινεζικό δίκτυο, όμως κάτι μας λέει ότι μία αντίστοιχη έρευνα στο Twitter θα οδηγούσε στο ίδιο περίπου συμπέρασμα.
Επομένως, τώρα ξέρετε τι πρέπει να κάνετε για να διαδώσετε το μήνυμά σας στα κοινωνικά δίκτυα: Βγείτε από τα ρούχα σας !