Το επιβλητικό μοντέλο επιβεβαιώνει την δυναμική του
Από την έναρξη διάθεσής του τον περασμένο Ιανουάριο, το νέο Citroën C5 Aircross SUV έχει ήδη ξεπεράσει τις 50.000 πωλήσεις. Αυτός ο αριθμός το καθιστά τρίτο τη τάξη σε πωλήσεις μοντέλο της μάρκας κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους (μετά τα C3 και C3 Aircross SUV), όπου τα SUV αντιπροσωπεύουν σχεδόν το ¼ των πωλήσεων της παγκοσμίως.
Η επιτυχία αυτή συντελεί ούτως ώστε, το πρώτο εξάμηνο του 2019 η Citroën καταγράφει την μεγαλύτερη αύξηση ανάμεσα στις 12 κορυφαίες μάρκες αυτοκινήτων στην Ευρώπη (30 χώρες).
Η Γαλλική εταιρία, βασιζόμενη στις έρευνες που έχουν γίνει σε πελάτες της κατηγορίας C-SUV, δημιούργησε το νέο C5 Aircross δίνοντας τις απαραίτητες λύσεις στις βασικές ανάγκες των κατόχων αυτής της ιδιαίτερα αναπτυσσόμενης κατηγορίας. Σαν αποτέλεσμα αυτής της πρακτικής, το επιβλητικό μοντέλο επιβεβαιώνει την δυναμική του, βασιζόμενο στην άνεση, το προσαρμόσιμο εσωτερικό, την SUV σχεδίαση, την μεγάλη απόσταση από το έδαφος (23εκ.) και τα 20 συστήματα υποβοήθησης οδηγού.
Νίκος Τσάδαρης