Αιχμές του υφυπουργού Μεταφορών για τις πολιτικές που εφαρμόστηκαν στα μέσα μαζικής μεταφοράς
Στις αλλαγές στην εξεταστική διαδικασία ανανέωσης των αδειών οδήγησης για τους οδηγούς ηλικίας 74 ετών και άνω, στην επεξεργασία ενός νέου σύγχρονου θεσμικού πλαισίου «βασισμένο σε διεθνείς καλές πρακτικές, που θα υπηρετεί τη διαφάνεια, αλλά θα είναι και άμεσα εφαρμόσιμο», με δεδομένο πως ο «νόμος Σπίρτζη» για τα διπλώματα αποδείχθηκε στην πράξη ανεφάρμοστος, αναφέρεται στη συνέντευξή του, στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο υφυπουργός, αρμόδιος για θέματα Μεταφορών, Γιάννης Κεφαλογιάννης.
«Στην Ελλάδα, έχουμε "χορτάσει" από θεσμικά πλαίσια, που δεν εφαρμόζονται. Δεν είμαστε διατεθειμένοι να συνεχίσουμε αυτήν την πρακτική», αναφέρει ο υφυπουργός και δηλώνει, πως άμεση προτεραιότητα είναι η βελτίωση των συγκοινωνιακών υπηρεσιών προς τους πολίτες, με άμεσες παρεμβάσεις για την αντιμετώπιση ελλείψεων προσωπικού και ανταλλακτικών. Σε ό,τι αφορά τον ΟΑΣΘ, τονίζει πως χρειάζεται άμεσα ένα σχέδιο διαχείρισης των προβλημάτων, που έχουν συσσωρευθεί, εξαιτίας κυρίως των επιλογών της σημερινής διοίκησης.
Ο κ. Κεφαλογιάννης τέλος, μιλά για το ηλεκτρονικό εισιτήριο, τις οφειλές προς τον ΟΑΣΑ από το υπουργείο Εργασίας για τη δωρεάν μετακίνηση ανέργων, «μια κοινωνική πολιτική που ανακοίνωσε η προηγούμενη κυβέρνηση, χωρίς να διασφαλίσει τους πόρους για την υλοποίησή της», επίσης την απλοποίηση των διαδικασιών για την ίδρυση και λειτουργία των υδατοδρομίων και το πλαίσιο κυκλοφορίας των τετράτροχων μοτοσικλετών, τις αποκαλούμενες «γουρούνες».