Την επικοινωνιακή καμπάνια με τίτλο “Ελλάδα η πλουσιότερη χώρα του κόσμου” παρουσίασε η υπουργός Τουρισμού κυρία Όλγα Κεφαλογιάννη.
Στόχος της καμπάνιας είναι η αύξηση της τουριστικής κίνησης, σε μια προσπάθεια να σταλεί ένα θετικό μήνυμα προς κάθε Έλληνα πολίτη, επαγγελματία του τουρισμού, προκειμένου να αναδειχθεί η μοναδική ομορφιά της Ελλάδας, με τρόπο σύγχρονο και εναλλακτικό.
«Το brand, το όνομα «Ελλάδα» είναι πανίσχυρο. Αντέχει οποιαδήποτε κρίση», τόνισε η υπουργός και εξέφρασε την αισιοδοξία της ότι εφέτος θα είναι μια καλή τουριστική χρονιά για τη χώρα. Υπογράμμισε ωστόσο ότι «οι καλές χρονιές δεν χαρίζονται, αλλά έρχονται - και ξανάρχονται - με πολύ προσπάθεια. Σχέδιο και επιμονή. Συλλογική δουλειά».
Και πρόσθεσε «Η εικόνα αλλάζει. Βήμα, βήμα. Γίνεται καλύτερη. Πιο φωτεινή, πιο αισιόδοξη. Αυτή την αισιόδοξη και φωτεινή πλευρά θέλουμε να αναδείξουμε».
Η καμπάνια αποτελείται από τέσσερα διαφορετικά βίντεο τα οποία θα αναρτηθούν σταδιακά στο διαδίκτυο και θα προβληθούν ως κοινωνικό μήνυμα στα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης, αποσκοπώντας στην ευαισθητοποίηση του κοινού και στην προσέλκυση μεγαλυτέρου αριθμού τουριστών.
Παρόντες στην εκδήλωση ήταν ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ κ. Πάνος Λειβαδάς, ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Τουρισμού κ. Αναστάσιος Λιάσκος, ο κ. Γιάννης Χαραλαμπόπουλος ο οποίος δημιούργησε το βίντεο της καμπάνιας και ο ηθοποιός κ. Ρένος Χαραλαμπίδης.