Τη δυνατότητα σε διαφημιζομένους να “στοχεύουν” ένα συγκεκριμένο κοινό, αξιοποιώντας τη βάση δεδομένων του κοινωνικού δικτύου, θα δίνει πλέον το Twitter, όπως ανακοίνωσε και επίσημα.
Ανάλογα με τις προτιμήσεις του κάθε χρήστη, συγκεκριμένα... επιχορηγούμενα tweets θα εμφανίζονται στο προφίλ του. Οι διαφημιζόμενοι θα μπορούν να καθορίζουν το κοινό τους αξιοποιώντας στοιχεία από τη βάση δεδομένων του Twitter.
Το εγχείρημα θα πραγματοποιηθεί σε πρώτη φάση στις ΗΠΑ, ενώ αν επιτύχει θα επεκταθεί και σε άλλες χώρες.
“Οι χρήστες δε θα βλέπουν περισσότερες διαφημίσεις στο Twitter. Απλά, θα βλέπουν καλύτερες διαφημίσεις”, τονίζει ο εκτελεστικός διευθυντής του τμήματος διαδικτυακών προϊόντων του Twitter, Κέβιν Βέιλ.