Aύξηση κύκλου εργασιών κατά 63% σε ετήσια βάση για τη Cyta

Θετικά είναι τα οικονομικά αποτελέσματα της Cyta Ελλάδος για το 2012, παρά το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον που επικρατεί στη χώρα.

Αναλυτικότερα, η εταιρεία εμφανίζει:

• αύξηση κύκλου εργασιών κατά 63% σε σχέση με το 2011 (το 2011 ο κύκλος εργασιών έκλεισε στα €55,45 εκατ., ενώ το 2012 στα €90,6 εκατ.),

• αύξηση της πελατειακής της βάσης, κατά 25%, με τον  αριθμό των ενεργών Πελατών της να διαμορφώνεται από 237.204 την 1.1.2012 σε 296.607 την 01.01.2013,

• αύξηση του μικτού της κέρδους στα €26,432 εκατ. (ποσοστό 29% επί του κύκλου εργασιών), έναντι μικτού κέρδους €4,428 εκατ. (ποσοστό 8% επί του κύκλου εργασιών) για τη χρήση του 2011,

• αύξηση του ανθρωπίνου δυναμικού της κατά  12,79% συγκριτικά με το 2011, για να ανταποκριθεί στις αυξανόμενες ανάγκες της πελατειακής της βάσης και της γεωγραφικής της επέκτασης,

• μείωση εξόδων διοίκησης επί του κύκλου εργασιών (από 32% το 2011 σε 23% το 2012) και διάθεσης επί του κύκλου εργασιών (από 23% το 2011 σε 16% το 2012),

• σταθερή μείωση των ζημιών της από €34,385 εκατ. το 2011 σε €20,503 εκατ. το 2012.

Σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας για το 2012, ο γενικός διευθυντής  της Cyta Ελλάδος, κ.  Χρίστος Λιμνατίτης  ανέφερε: “Σε μια εξαιρετικά δύσκολη οικονομική χρονιά για την Ελλάδα και παρά τη συνεχιζόμενη οικονομική κρίση, η Cyta Ελλάδος κατάφερε να διατηρήσει την πρώτη θέση πανελλαδικά σε καθαρή αύξηση πελατών το 2012 μεταξύ όλων των τηλεπικοινωνιακών παρόχων,κατακτώντας μερίδιο αγοράς που ξεπερνά το 10% στο συνολικό μερίδιο της αγοράς των ευρυζωνικών συνδέσεων της χώρας. Παράλληλα, κατάφερε να αυξήσει τον κύκλο εργασιών της συγκριτικά με το 2011 κατά 63%, μειώνοντας σταθερά τις ζημιές της, κατά 40,37% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Είναι βέβαιο ότι ο Οργανισμός θα συνεχίσει να προβαίνει και στο μέλλον σε όλες τις απαιτούμενες ενέργειες, ώστε η Cytaνα παραμείνει μια υγιής και συνεχώς αναπτυσσόμενη εταιρεία στον κλάδο στην Ελλάδα”.

Βασικός στόχος της Cyta Ελλάδος για το 2013 είναι και η είσοδός της στον τομέα της κινητής τηλεφωνίας μέσω του μοντέλου Εικονικού Παρόχου MVNO (Mobile Virtual Network Operator), εξετάζοντας το λανσάρισμα νέων, συνδυασμένων καινοτόμων υπηρεσιών κινητής και σταθερής.