Ποιο πρόγραμμα της μεσημεριανής ζώνης βγήκε πρώτο σε τηλεθέαση μετά το Πάσχα

Ποιο πρόγραμμα της μεσημεριανής ζώνης βγήκε πρώτο σε τηλεθέαση μετά το Πάσχα

Ποιο πρόγραμμα κέρδισε το ενδιαφέρον των τηλεθεατών

Μια μικρή διακοπή την Μ. Εβδομάδα είχανε κάνει τα προγράμματα της τηλεόρασης. Οι εκπομπές σταμάτησαν και οι παρουσιαστές έκαναν διακοπές.

Γύρισαν λοιπόν ξεκούραστοι και ανανεωμένοι και έτοιμοι να πέσουν ξανά στην μάχη της τηλεθέασης. Η μεσημεριανή ζώνη είναι μια από τις δυνατές της τηλεθέασης. Ποιος κατάφερε όμως να την κερδίσει;

Νικητής της μεσημεριανής ζώνης για την Πέμπτη 02.05.2019 βγήκε το Shopping Star με 19% στο γενικό σύνολο των τηλεθεατών.

Τα υπόλοιπα προγράμματα της ζώνης διαμορφώθηκαν ως εξής:

Λίγο πριν το μεσημεριανό

Star – Shopping Star: 19%

Ant1 – Ρουκ Ζουκ: 18,7%

Alpha – Ελένη: 14,3%

ΣΚΑΪ – Power of Love: 14,2%

Open – Για την Παρέα: 11%

ΕΡΤ1 – Ώρα Ελλάδας: 5,1%

ΕΡΤ1 – Για την Ελλάδα...: 4,6%

ΕΡΤ1 – Άλλη Διάσταση: 3,5%

Open - Mεσημεριάτικα: 2,3%