Νέα μορφή ετοιμάζεται να δώσει η Google στο φάκελο των εισερχομένων του Gmail, με σκοπό να εντοπίζονται πιο εύκολα τα σημαντικά mails και τα "ανεπιθύμητα" να εξαφανίζονται.
Το νέο inbox είναι στην ουσία, μια επανέκδοση του ίδιου πλάνου. Αντί δηλαδή, να προσπαθεί να καταλάβει ποια μηνύματα είναι πιο σημαντικά, για να τα προωθήσει στην κορυφή του inbox, το νέο μοντέλο βάζει στο επάνω μέρος "ετικέτες", καθεμιά από τις οποίες συμβολίζει μια κατηγορία: Βασικά (κυρίως εκείνα από μεμονωμένα πρόσωπα), Κοινωνικά (όπως ενημερώσεις από Facebook και Twitter), Προσφορές (διαφημίσεις), Ενημερώσεις (λογαριασμοί, ειδοποιήσεις κλπ) και Forums (λίστες και αγαπημένα).
Κάθε κατηγορία υποδεικνύει πόσα αδιάβαστα μηνύματα έχει ο χρήστης στη συγκεκριμένη ομάδα, ώστε να μπορεί να ελέγχει τα εισερχόμενά του, ακόμα κι αν δεν εμφανίζονται στην τρέχουσα καρτέλα.
Θεωρητικά, αυτό είναι ένα πιο απλό σύστημα από το υπάρχον Priority Inbox, καθώς το Gmail προσπαθεί να κατατάξει τα μηνύματα σε γενικές κατηγορίες, αντί να αποφασίζει ποια είναι πιο σημαντικά για το χρήστη και ποια όχι. Το νέο inbox αναμένεται να εμφανιστεί στους χρήστες τις επόμενες εβδομάδες, ενώ θα είναι διαθέσιμο και σε εφαρμογές Android και iOS.