Παρουσιάστηκε η ανανεωμένη σειρά 5 της BMW, η οποία έχει ελαφρές αισθητικές διαφορές και αναβαθμίσεις σε κάποιος κινητήρες της γκάμας της. Με πάνω από 1 εκατομμύριο πωλήσεις τα τελευταία τρία, είναι σαφές πως δεν υπήρχε ανάγκη μεγάλων αλλαγών. Εξωτερικά, αυτές περιορίζονται στα πίσω φωτιστικά σώματα, τους εμπρός αεραγωγούς και την προσθήκη φώτων xenon, ενώ η 5 Gran Turismo έχει επανασχεδιασμένη πίσω πόρτα, χάρη στην οποία η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ αυξάνεται από 440 σε 500 λίτρα. Στην περίπτωση της Μ5 τα σώματα είναι από LED, η σχεδίαση της μάσκας ελαφρά διαφορετική, ενώ υπάρχουν νέες ζάντες και περισσότερα διαθέσιμα χρώματα, συμπεριλαμβανομένων και ματ βαφών.
Όλοι οι κινητήρες πληρούν τις προδιαγραφές εκπομπής ρύπων euro 6, ο δίλιτρος ντίζελ της 520d εκπέμπει πλέον 119 γρ./χλμ. CO2, λόγω βελτιώσεων στην αεροδυναμική, ενώ στην γκάμα προστέθηκε και η έκδοση 518d -με το ίδιο δίλιτρο σύνολο και απόδοση 143 ίππων. Ο κινητήρας 4.4 λίτρων της 550i αποδίδει πλέον 450 ίππους και 650 Nm, ενώ στη νέα έκδοση Μ5 "Competition" η ισχύς φτάνει τους 575 ίππους, προσφέροντας κατά 0,1 δλ. βελτιωμένη επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (σε 4,2 δλ.). Παράλληλα, η νέα Μ5 Competition είναι κατά 10 χλστ. χαμηλότερη, εξαιτίας διαφορετικής ανάρτησης, έχει μεγαλύτερες αντιστρεπτικές και ταχύτερο σε απόκριση τιμόνι.