Πώς επηρεάζεται η prime time ζώνη του σταθμού ακόμη μια φορά
Τα χαμηλά νούμερα τηλεθέασης του Survivor προκάλεσαν αναστάτωση στον ΣΚΑΪ και φέρνουν αλλαγές στην prime time ζώνη για ακόμη μια φορά.
Αρχικά, η ελληνοτουρκική μάχη που διεξάγεται στον Άγιο Δομίνικο, είχε αποφασιστεί να προβάλλεται από Σάββατο έως και Τετάρτη. Αυτό σήμανε και το τέλος του Σπύρου Παπαδόπουλου και της εκπομπής «Στην Υγειά μας ρε παιδιά» από το Σαββατόβραδο.
Η μουσική εκπομπή που ανεβάζει το κέφι στα ύψη με τους καλεσμένους και τα αφιερώματα της, μετακόμισε στην βραδινή ζώνη της Παρασκευής. Αυτό όμως δεν ενθουσίασε το τηλεοπτικό κοινό που γύρισε την πλάτη στο πρόγραμμα.
Όμως και το επεισόδιο του Survivor που προβαλλόταν το Σαββατόβραδο δεν είχε καλύτερη... τύχη καθώς τα νούμερα τηλεθέασης ήταν ιδιαίτερα χαμηλά.
Αυτό προκάλεσε πονοκέφαλο και προβληματισμό στους ιθύνοντες του ΣΚΑΪ και αποφάσισαν να γυρίσουν στην παλιά και γνώριμη θέση του τον Σπύρο Παπαδόπουλο.
Από το Σάββατο 02 Μαρτίου, η παρέα του Στην Υγειά μας ρε παιδιά θα βγαίνει στον «αέρα» στις 22.00.
Αυτό όμως δεν σημαίνει και το «τέλος» του Survivor από το Σαββατόβραδο. Οι παίκτες θα εμφανίζονται στους τηλεοπτικούς δέκτες για λίγη ώρα. Συγκεκριμένα από τις 20.45 έως και τις 22.00. Δηλαδή, οι τηλεθεατές θα παρακολουθούν ένα μικρότερο επεισόδιο του Survivor κάθε Σάββατο βράδυ.
Όμως, θα μεγαλώσει το επεισόδιο της Κυριακής κατά 45 λεπτά. Το Survivor, τις Κυριακές θα ξεκινάει στις 20.45 και θα τελειώνει στη 01.00, δηλαδή θα έχει διάρκεια τεσσάρων ωρών και 15 λεπτών.
Το κενό που δημιουργείται στην βραδινή ζώνη της Παρασκευής, μετά την αποχώρηση του Σπύρου Παπαδόπουλου, θα γεμίσει η Μαρία Μπακοδήμου και το Gala του ριάλιτι παιχνιδιοιύ της αγάπης Power of Love, το οποίο μέχρι τώρα προβαλλόταν κάθε Κυριακή μεσημέρι.
Όλες αυτές οι αλλαγές ωστόσο, δεν έχουν προκαλέσει «ρήγματα» στη σχέση που έχει ο Ατζούν Ιλιτζαλί με το κανάλι του Φαλήρου.
Οι ιθύνοντες του καναλιού συνεχίζουν να εμπιστεύονται τον Τούρκο παραγωγό και στο τέλος της τηλεοπτικής σεζόν θα καθίσουν στο τραπέζι ώστε να συζητήσουν τις ιδέες τους για τα επόμενα προγράμματα που θα ρίξουν στη μάχη της τηλεθέασης.
Εξάλλου, ο Ατζούν Ιλιτζαλί και η εταιρεία παραγωγής Acun Medya, υπογράφει συμβόλαια ανά project και ανά σεζόν και όχι ανά έτος.