To πρώτο υδρογονοκίνητο αγωνιστικό

To πρώτο υδρογονοκίνητο αγωνιστικό, βασισμένο στην Rapide S, θα κατεβάσει η Aston Martin στον 24ωρο αγώνα του Νίρμπουργκρινγκ. Θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο της εν λόγω τεχνολογίας που θα συμμετάσχει σε διεθνή αγώνα και το πρώτο αγωνιστικό με μηδενική εκπομπή CO2 που θα συμπληρώσει γύρο της γερμανικής πίστας κατά τη διάρκεια αγώνα. Οι μηχανικοί της βρετανικής εταιρείας, σε συνεργασία με την εξειδικευμένη στην υδρογονοκίνηση Alset Global, εξέλιξαν ένα V12 κινητήρα εσωτερικής καύσης, χωρητικότητας 6.0 λίτρων με δύο τούρμπο, που έχει τη δυνατότητα να κινείται με αέριο υδρογόνο, βενζίνη ή μείξη και των δύο καυσίμων. Κινούμενο με υδρογόνο, το αγωνιστικό είναι μηδενικής εκπομπής CO2 –από την εξάτμισή του βγαίνουν μόνο υδρατμοί! Το σύστημα της Rapide S περιλαμβάνει τέσσερα ρεζερβουάρ υδρογόνου κατασκευασμένα από ανθρακονήματα, τα οποία έχουν τη δυνατότητα αποθήκευσης 3,5 κιλών αερίου σε πίεση 350 bar και είναι εγκεκριμένα από τη γερμανική ομοσπονδία αγώνων αυτοκινήτου. Η τελική της ταχύτητα φτάνει τα 305 χλμ./ώρα, ενώ τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 4,9 δλ. Ο 24ωρος αγώνας του Νίρμπουργκρινγκ, μήκους 25 χλμ., θα διεξαχθεί 19 και 20 Μαίου και περιλαμβάνει συνδυασμό τόσο της πίστας F1, όσο και της θρυλικής Nordschleife.