Οι επικεφαλής της Triumph περιλαμβάνονται στη μικρή ομάδα επιχειρηματιών που συνόδευσε τον Βρετανό πρωθυπουργό David Cameron, κατά το πρόσφατο επίσημο ταξίδι του στην Ινδία. Η Triumph σχεδιάζει να εισάγει μέσα στο 2013 όλη τη γκάμα της στη δεύτερη πολυπληθέστερη χώρα του κόσμου.
Το εγχείρημα δεν είναι απλό, καθώς οι εισαγόμενες μοτοσυκλέτες επιβαρύνονται με πολύ μεγάλους δασμούς. Αντί αυτού, από την Ταϋλάνδη θα αποστέλλονται σε κιβώτια οι μοτοσυκλέτες διαλυμμένες, για να συναρμολογηθούν στο νέο εργοστάσιο της εταιρείας, στην επαρχία Καρνατάκα.
Αρχικά τα μοντέλα που θα διατίθενται στην ινδική αγορά θα είναι τα υπάρχοντα. Αργότερα θα αρχίσει να κατασκευάζεται το αναμενόμενο νέο μοντέλο 250 κυβικών, το οποίο εξελίσσεται μυστικά εδώ και καιρό σε ένα, άγνωστο για την ώρα, Κέντρο Ερευνας και Εξέλιξης, στην Ινδία.
Αυτός είναι και ο λόγος που δεν υπάρχουν φωτογραφίες του, έστω και σε μορφή πρωτοτύπου. Αν η μικρή μοτοσυκλέτα εξελισσόταν στο Hinckley, κάποιες φωτό της θα είχαν ήδη διαρρεύσει στον Τύπο, καθώς το εργοστάσιο της Αγγλίας τελεί μόνιμα υπό παρακολούθηση από τους δημοσιογράφους.
Το μέγεθος της ινδικής αγοράς είναι τέτοιο που κατά πάσα πιθανότητα, όσες μοτοσυκλέτες κι αν συναρμολογούνται ή κατασκευάζονται εκεί, θα απορροφούνται τοπικά. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο στόχος του εργοστασίου της Καρνατάκα είναι μια ετήσια παραγωή 300 - 500.000 μοτοσυκλετών - δηλαδή δεκαπλάσια της σημερινής συνολικής παραγωγής της Triumph!
Όπως δήλωσε ο επικεφαλής της εταιρείας και γιος του ιδρυτή της, Nick Bloor: "Η Ινδία είναι μια πολύ σημαντική αγορά μοτοσυκλετών, την οποία η Triumph μελέτησε διεξοδικά πριν αποφασίσει να επενδύσει εκεί. Τη θεωρούμε ως το επόμενο βήμα στα πλαίσια του παγκόσμιου μοντέλου ανάπτυξής μας και η επίσκεψή μου αυτή θα μάς φέρει, ελπίζω, ακόμα πιο κοντά με τις τοπικές βιομηχανίες, πράγμα που θα μάς επιτρέψει να προωθήσουμε τα σχέδιά μας για την αγορά της Ινδίας".