Η «πράσινη» πλευρά του ελληνικού τουρισμού στο Βερολίνο

Η περιοδεία του πράσινου τουρισμού, για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις Green Key και τις Μαρίνες με Γαλάζιες Σημαίες, παρουσιάζονται από εχθές στην μεγάλη έκθεση τουρισμού του Βερολίνου, ITB, στην καμπάνια “Green Tourism in Greece”.

Η παρουσίαση στην έκθεση του Βερολίνου ITB γίνεται με stand συνεκθέτη μέσα από το περίπτερο του ΕΟΤ, με διανομή του πρώτου περιοδικού που παρουσιάζει όλες τις Green Key μονάδες και μαρίνες με Γαλάζιες Σημαίες, με διάθεση χαρτών της Ελλάδας με αναλυτικά όλες τις ακτές και μαρίνες που φέρουν διάκριση Γαλάζιας Σημαίας, και εξυπηρέτηση κοινού από ένα άτομο προσωπικό.

Στόχος της καμπάνιας είναι η ανάδειξη του πράσινου τουρισμού της χώρας μας στις σημαντικότερες αγορές της Ευρώπης, και παράλληλα η καλλιέργεια «πράσινης» συνείδησης για τους επισκέπτες μας την επερχόμενη τουριστική σαιζόν. Ο εθνικός διαχειριστής των προγραμμάτων Green Key και Γαλάζιων Σημαίων είναι η Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης, ενώ οργανωτής της καμπάνιας «Green Tourism in Greece» είναι η εταιρεία North Events, που δραστηριοποιείται στις σκανδιναβικές αγορές, προβάλλοντας συστηματικά τον ελληνικό τουρισμό, πολιτισμό και γαστρονομία.

Η παρουσίαση για τον πράσινο τουρισμό κέρδισε επαίνους και συγχαρητήρια από πολλούς εκπροσώπους της τουριστικής βιομηχανίας της Γερμανίας την πρώτη ημέρα της έκθεσης, Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013. Ιδιαίτερα θετικά σχόλια για την πρωτοβουλία αυτή, έκανε ο κος Χανς Γιόαχιμ Φούχτελ, υφυπουργός Εργασίας της Γερμανίας, ο οποίος επιφορτισμένος με θέματα που αφορούν την Ελλάδα ανέφερε σε σχετική δήλωσή του ότι τέτοιες πρωτοβουλίες είναι εξαιρετικά σημαντικές και ότι οι ελληνικές επιχειρήσεις και φορείς οφείλουν να συνεχίσουν την προσπάθεια ανάδειξης του ιδιαίτερου αυτού κλάδου με γνώμονα την βιώσιμη και πράσινη ανάπτυξη.