Η ηλεκτρική superbike της Mugen Που-Δεν-Είναι-Honda, θα τρέξει και φέτος στον αγώνα TT Zero, ο οποίος διεξάγεται στα πλαίσια του Isle of Man TT, στις 5 Ιουνίου.
Η Mugen ξανασχεδίασε τη μοτοσυκλέτα της, με σκοπό να ανακόψει το σερί νικών της αμερικάνικης Motoczysz, που επικρατεί πειστικά τα τελευταία χρόνια στον αγώνα.
Αναβάτης της αναβαθμισμένης Mugen Shinden Νi (δηλ. Shinden Δύο, όπου Shinden είναι ο ιαπωνικός Θεός του Ηλεκτρισμού), θα είναι και πάλι ο πολυνίκης των αγώνων IoM TT, ο ατρόμητος John McGuinness. Πέρσι ο μεσήλιξ McGuinness με την πρώτη Mugen Shinden είχε τερματίσει 2ος, με μέση ωριαία ταχύτητα πάνω από 100 μίλια ανά ώρα, πίσω από την Motoczysz E1pc με οδηγό τον Michael Rutter.
Τώρα με την Shinden 2, ελαφρύτερη, πιο δυνατη και με καλύτερη αεροδυναμική, ο Mc Guinness πιστεύει ότι μπορεί να παλέψει στα ίσια για τη νίκη.
Παρά τους ισχυρισμούς των ανθρώπων της Mugen ότι η Shinden «δεν είναι μια ηλεκτρική Honda», η μοτοσυκλέτα εμφανίστηκε πέρσι σε διάφορες εκθέσεις, καταλαμβάνοντας περίοπτη θέση στα περίπτερα της Honda.
Οι εμφανίσεις τροφοδότησαν πάλι τις φήμες ότι πίσω από την Shinden κρύβεται το δεκαετές πρόγραμμα εξέλιξης ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας από την Honda --της οποίας πάντως το ηλεκτρικό πρωτότυπο RC-E είναι πιο όμορφο.
Πέρσι η Shinden είχε ένα ντεσαβαντάζ αρκετών ίππων και τουλάχιστον 30 κιλών ως προς τη νικήτρια Motoczysz E1pc (που ζύγιζε γύρω στα 230 κιλά λόγω μπαταριών). Για τον McGuinness που γνωρίζει το Νησί σαν την τσέπη του δεν υπάρχει αμφιβολία ότι μπορεί να πάει πιο γρήγορα. Αν φέτος η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα Που-Δεν-Είναι-Honda αποδειχτεί πιο ανταγωνιστική, ο γερο-Mac θα προσθέσει στα δεκάδες Τρόπαιά του και το πρώτο από νίκη στο Zero TT.
Δείτε και κυρίως ακούστε τις δύο καλύτερες ηλεκτρικές superbike, στον περσινό αγώνα Zero TT.