Στις αρχές Απριλίου βγαίνει στον «αέρα» και σε πλήρη ανάπτυξη μια νέα διαδικτυακή πλατφόρμα DEKOHO.COM. Με τη νέα μηχανή θα γίνονται αναζητήσεις καταλυμάτων και online κρατήσεις.
Η DEKOHO.COM σύμφωνα με το επιχειρησιακό της πλάνο, υπολογίζει ότι μέχρι το τέλος του 2014 θα φιλοξενεί στην πλατφόρμα της 500.000 περίπου καταλύματα από 165 χώρες σε όλο τον κόσμο. Οικονομικός στόχος της εταιρείας είναι ο κύκλος εργασιών κρατήσεων μέσω της ιστοσελίδας της ύψους 280 εκατ. ευρώ Μέχρι το καλοκαίρι εκτιμάται ότι η πλατφόρμα της εταιρείας θα «φιλοξενεί» 10.000 ξενοδοχεία, το δε προσωπικό της θα ανέρχεται σε 55 άτομα.
Καινοτομία της DEKOHO.COM είναι ότι δεν απαιτεί προμήθεια της τάξης του 15-20% που ζητά ως συνήθως η αγορά για κάθε κράτηση, αλλά μόνο την καταβολή ετησίως ποσού 11 ευρώ ως συνδρομή του ξενοδοχείου στην ηλεκτρονική πλατφόρμα της. Επίσης το ποσό της εκάστοτε κράτησης εισπράττεται απ΄ ευθείας από τον ξενοδόχο και δε μεσολαβεί η εταιρεία. Σύμφωνα με την εταιρεία στα συγκριτικά της πλεονεκτήματα της προσμετράτε το ειδικά διαμορφωμένο διαχειριστικό περιβάλλον που μελετήθηκε από ειδικούς επιστήμονες στον τομέα του τουρισμού και της διαχείρισης μεγάλων ξενοδοχειακών μονάδων.
Μέσα από έναν εξειδικευμένο μηχανισμό πρόβλεψης και καταγραφής αναγκών, επιδιώκεται η αυτόματη και συνεχή ενημέρωση του τμήματος τεχνικής υποστήριξης για συνεχή βελτίωση της ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών. Η πλατφόρμα εμπεριέχει σύστημα κρατήσεων που επιλέγει αυτόματα το κατάλυμα με κριτήριο τις ημερομηνίες του ταξιδιού, του προορισμού και βάση του budget του ταξιδιώτη.
Η πληκτρολόγηση είναι διαδραστική, διαθέτοντας μηχανισμούς τυχαίας (random) επιλογής με στόχο τις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής (το κόστος για κάθε προσφορά καταλύματος που θα ανεβαίνει στην πλατφόρμα θα ανέρχεται μόνο σε 1 ευρώ). Παράλληλα η DEKOHO.COM περιλαμβάνει πολλαπλό έξυπνο σύστημα κρατήσεων i-system (υπάρχει ειδική άδεια), διαθέτοντας μηχανισμό αναζήτησης δωματίων σε γειτνιάζοντα ξενοδοχεία στην περίπτωση που δεν υπάρχει ικανή προσφορά δωματίων στο συγκεκριμένο ξενοδοχείο που υπάρχει η ζήτηση, ενώ σε πραγματικό χρόνο και ανά πάσα στιγμή ο ξενοδόχος δύναται να αλλάξει την τιμή και τη διαθεσιμότητα της μονάδος του. Μπορεί επίσης να εμπλουτίσει τον χάρτη πέριξ του καταλύματος του, προσθέτοντας ενδιαφέροντα σημεία και events της περιοχής του.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ. Μάνος Κουκάκης υπογραμμίζει ότι στόχος της εν λόγω διαδικτυακής εφαρμογής είναι να διευκολύνει όχι μόνο την πρόσβαση του επισκέπτη στον προορισμό που επιθυμεί, αλλά και την αύξηση των εσόδων του κάθε ξενοδόχου-συνεργάτη, καθώς και να ενισχύσει τη θέση του στην παγκόσμια αγορά υπηρεσιών τουρισμού. Καταλήγοντας τονίζει ότι γι’ αυτό το λόγο δημιουργείται και η dekoho.tv, ένας προωθητικός μηχανισμός όπου δύναται να προβάλλονται οι μονάδες ξενοδοχείων σε 24ωρη βάση με δυνατότητες προβολής σε web mobile και tablets.