Το Twitter, σε μία προσπάθεια να βελτιώσει τις διαφημίσεις που δέχονται οι χρήστες του, κυκλοφόρησε ένα νέο API (Application Programming Interface), ώστε να βοηθήσει τους διαφημιστές να επεξεργάζονται τις διαφημίσεις τους είτε από σταθερούς υπολογιστές είτε από φορητές συσκευές.
Η κίνηση αυτή έγινε με σκοπό να γίνουν “καλύτερες” οι διαφημίσεις και όχι περισσότερες. Για τους υπεύθυνους του κοινωνικού δικτύου, αυτό σημαίνει, να εμφανίζεται περιεχόμενο που θα είναι πιο σχετικό με τις προτιμήσεις τους, προερχόμενο από τους λογαριασμούς προώθησης προϊόντων αλλά και από τα αντίστοιχα tweets.
Όπως άλλωστε ανακοίνωσε και το ίδιο το Twitter στο blog του “το σύστημα μας επιβραβεύει τους διαφημιστές όταν είναι καλοί στη δουλειά τους, όχι όταν είναι “πολυλογάδες”. Αυτή η άποψη ενθαρρύνει τις διαφημίσεις που είναι χρήσιμες για το χρήστη και σχετικές με τα ενδιαφέροντα του”.
Τέλος, οι υπεύθυνοι του Twitter, πως θα διαθέσουν το συγκεκριμένο API σε ένα περιορισμένο αριθμό πελατών μέσω αιτήσεων που θα καταβάλλουν. Μέχρι στιγμής έχει γίνει γνωστό πως οι Adobe, HootSuite, Salesforce, SHIFT και TBG Digital, έχουν ξεκινήσει ήδη τις δοκιμές από τον περασμένο μήνα.