Σφοδρή επίθεση εναντίον του υπουργού Παιδείας, Κωνσταντίνου Αρβανιτόπουλου, εξαπολύει μέσω του προφίλ του στο Facebook ο γνωστός επαγγελματίας του μάρκετινγκ Πίτερ Οικονομίδης, που βρίσκεται πίσω από την καμπάνια Rebranding Greece, για την επαναπροώθηση του προφίλ της χώρας στο εξωτερικό.
Αιτία για την επίθεση αυτή αποτέλεσε το γεγονός ότι στο σχέδιο “Αθηνά” για την αναδιάρθρωση της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης ουσιαστικά καταργείται το γνωστικό αντικείμενο του μάρκετινγκ, με τη συγχώνευση και κατάργηση πανεπιστημιακών τμημάτων.
“Είμαι έκπληκτος. Μόλις άκουσα έναν υπουργό της κυβέρνησης -και όχι οποιονδήποτε υπουργό, αλλά τον υπουργό Παιδείας- να απορρίπτει το μάρκετινγκ σαν κάτι που μπορείς να μάθεις με δύο ή τρία μαθήματα. Και αυτός είναι ο λόγος που αποφάσισε ότι το μάρκετινγκ δεν αξίζει για περαιτέρω εκπαίδευση”, σχολιάζει χαρακτηριστικά ο κ. Οικονομίδης, και συνεχίζει:
“Σε ποιον πλανήτη ζείτε; Πίνετε Coca-Cola; Τι τσιγάρα καπνίζετε; Αν πίνετε, είναι Absolut; Και πού πίνετε καφέ; Μήπως στα Starbucks κατά τύχη; Δεν είμαι σίγουρος αν γυμνάζεστε. Αλλά μάλλον έχετε ένα ζευγάρι Nike, σωστά; Σηκώστε το τηλέφωνό σας! Είναι iPhone! Ακόμα έχετε PC; Σίγουρα θα θέλατε να ήταν Mac...”
“Ξυπνήστε”, τονίζει ακόμα και επισημαίνει: “Αυτό που χρειάζεται περισσότερο από οτιδήποτε η Ελλάδα είναι καλό μάρκετινγκ. Ίσως μπορούμε να φτιάξουμε τον τουρισμό. Και να σταματήσουμε να πουλάμε ελαιόλαδο για 2 ευρώ το λίτρο, όταν οι Ιταλοί προσθέτουν την αξία του μάρκετινγκ και το πουλάνε για 15 ή και περισσότερα”.
Κλείνοντας, σχολιάζει: “Γουάου, έχω εντυπωσιαστεί από το πόσο εκτός επαφής με την πραγματικότητα είστε”.