Ο Silbermann υιοθέτησε μια πρακτική απόλυτης ειλικρίνειας και διαφάνειας στον τρόπο που λειτουργούσε το Pinterest
Εκεί στις πρώτες μέρες του Pinterest, πριν ακόμα γίνει κολοσσός με 250 εκατ. ενεργούς χρήστες και κεφαλαιοποίηση δισεκατομμυρίων, οι λιγοστοί υπάλληλοι είχαν για γραφείο ένα δυαράκι διαμέρισμα και αναγκάζονταν να φέρνουν τα laptops τους στη δουλειά. Όλοι τους πήγαιναν μάλιστα ανελλιπώς στα ανοιχτά μπάρμπεκιου που διοργάνωνε κάθε Παρασκευή βράδυ ο συνιδρυτής του Pinterest και διευθύνων σύμβουλος, Ben Silbermann.
«Καταλήξαμε πράγματι να προσλάβουμε πολλούς ανθρώπους από κείνα τα μπάρμπεκιου», αποκάλυψε πρόσφατα ο Silbermann σε συνέντευξη στο Business Insider, «έρχονταν για τρεις, τέσσερις ή και πέντε βδομάδες στη σειρά. Μας έλεγαν "μοιάζει όλοι εσείς να περνάτε πολύ καλά Αγαπάμε το προϊόν. Πείτε μας αν χρειάζεστε κόσμο"».
Αρκετοί λοιπόν από τους πρώτους των πρώτων του Pinterest στρατολογήθηκαν στις χαλαρές αυτές εταιρικές συναντήσεις, καθώς οι υπάλληλοι έφερναν τους φίλους τους και το ξεφάντωμα διαδιδόταν από στόμα σε στόμα.
Όσο το Pinterest γιγαντωνόταν όμως, ο Silbermann σταμάτησε να προσλαμβάνει κόσμο τις Παρασκευές το βράδυ: «Θυμάμαι πώς αρχίσαμε να προσλαμβάνουμε», εξομολογείται, «υπήρχαν όλοι αυτοί οι άνθρωποι με τις πολύ καλές δουλειές και ένιωθα σχεδόν ένοχος που τους έβγαζα από τις φανταστικές τους θέσεις. Δεν είχαμε καλό γραφείο. Τους λέγαμε να φέρουν τον υπολογιστή τους. Έπρεπε να δεχτούν να πετσοκοφτεί δραστικά ο μισθός τους. Ένιωθα σχεδόν ένοχος που τους έλεγα πως έπρεπε να αφήσουν τις καταπληκτικές δουλειές τους στην Google ή το Facebook για να έρθουν να δουλέψουν για μας».
Ο Silbermann υιοθέτησε μια πρακτική απόλυτης ειλικρίνειας και διαφάνειας στον τρόπο που λειτουργούσε το Pinterest, κάτι που το έκανε δελεαστικό σε όλους αυτούς τους ανθρώπους «με τις πολύ καλές δουλειές», που για χάρη της επιχειρηματικής περιπέτειας εγκατέλειπαν καλοπληρωμένες θέσεις και καλές προοπτικές ανέλιξης…