Σύμφωνα με την Strategy Analytics αυξήθηκαν κατά 67% το γ΄ τρίμηνο του 2018
Εντυπωσιακή αύξηση πωλήσεων των smartwatches της τάξης του 67% σε όλο τον κόσμο κατά το γ΄ τρίμηνο του 2018, διάστημα κατά το οποίο πωλήθηκαν 10 εκατομμύρια συσκευές, κατέγραψε η Strategy Analytics.
Στην 1η θέση της παγκόσμιας αγοράς διατηρήθηκε το smartwatch της Apple με μερίδιο 45%, καταγράφοντας ωστόσο εντυπωσιακή πτώση από το 60% που ήλεγχε στην διεθνή αγορά ένα χρόνο νωρίτερα. Ο πρωταγωνιστής της παγκόσμιας αγοράς smartwatches διέθεσε ωστόσο στην παγκόσμια αγορά 4,5 εκατομμύρια τεμάχια το γ΄ τρίμηνο του 2018, αυξάνοντας τις πωλήσεις της κατά 25%, έναντι των 3,6 εκατ. συσκευών το αντίστοιχο τρίμηνο του 2017.
Στην 2η θέση βρέθηκε το γ΄ τρίμηνο του 2018 η Fitbit, κερδίζοντας έδαφος έναντι των επόμενων κατασκευαστών, της Samsung και της Garmin. Η Fitbit με πωλήσεις 1,5 εκατ. smartwatches παγκοσμίως έφθασε το μερίδιο της στην παγκόσμια αγορά στο 15% το γ΄ τρίμηνο του 2018, από σχεδόν μηδενικό πριν από ένα χρόνο. Οι αναλυτές υπογραμμίζουν, ότι η Fitbit αποδεικνύεται εξαιρετικά δημοφιλής σε όλη τη Βόρεια Αμερική, ενώ εκτιμούν, ότι έχει περαιτέρω περιθώρια ανάπτυξης το επόμενο έτος στις αγορές της Ευρώπης, της Ασίας και της Λατινικής Αμερικής.
Την 3η θέση της παγκόσμιας κατάταξης κατέκτησε η Samsung με μερίδιο 11% της παγκόσμιας αγοράς smartwatches στο γ΄ τρίμηνο του 2018, ανεβαίνοντας ελαφρά από το 10% το γ΄ τρίμηνο του 2017. Μάλιστα, πρόκειται για το πρώτο έδαφος που κέρδισε η εταιρεία σε επίπεδο πωλήσεων εδώ και ένα χρόνο.
Η Garmin κατέλαβε την 4η θέση και κατέκτησε το 8% της παγκόσμιας αγοράς κατά το γ΄ τρίμηνο του 2018, με το μερίδιό της να είναι πάντως μειωμένο έναντι του 10% πριν από ένα χρόνο. «Ο αυξανόμενος ανταγωνισμός από τη Fitbit, τη Samsung και τους άλλους κατασκευαστές δυσκολεύει την πορεία της Garmin», τονίζει η εταιρεία.
Συνολικά, οι υπόλοιποι παίκτες της αγοράς συγκεντρώνουν μερίδιο 20% έναντι 21% το γ΄ τρίμηνο του 2017.