Για νέο ρεκόρ οδεύει ο ελληνικός τουρισμός την ερχόμενη χρονιά
Ξεκίνησε η κορυφαία Διεθνής Έκθεση Τουρισμού World Travel Market στο Λονδίνο με τη συμμετοχή πάνω από 50.000 επαγγελματιών της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς.
Οι ελληνικοί προορισμοί θα συνεχίζουν να είναι το νούμερο ένα στις προτιμήσεις των τουριστών και για το 2019, σύμφωνα με το World Travel Market.
Σημαντικός παράγοντας για αυτήν την εξέλιξη αποτελεί η διεύρυνση των ταξιδιωτικών προγραμμάτων των μεγάλων τουριστικών οργανισμών, με την προσθήκη περισσότερων διαθέσιμων κλινών σε περισσότερους προορισμούς, όσο και η αύξηση των αεροπορικών συνδέσεων από βασικές αγορές της Ευρώπης (κυρίως από Γερμανία, Αυστρία, Μεγάλη Βρετανία και σκανδιναβικές χώρες).
Στο σύνολό τους οι κορυφαίοι tour operators (TUI, Thomas Cook, JET2 κ.ά) έχουν ανακοινώσει πως θα ενισχύσουν την προσφορά τους για την Ελλάδα τουλάχιστον κατά 10% κατόπιν των νέων κεντρικών συμφωνίων τους με το Υπουργείο Τουρισμού. Οι προοπτικές για τη συνέχιση των ρεκόρ στον τουρισμό είναι ευοίωνες, παρά τον έντονο ανταγωνισμό από τις υπόλοιπες χώρες της Μεσογείου. Μάλιστα, στο Υπουργείο Τουρισμού εκτιμούν η τουριστική ανάκαμψη σε Τουρκία και Αίγυπτο θα συμπαρασύρει ακόμη ψηλότερες τις αφίξεις ξένων επισκεπτών. Ακριβώς όπως έγινε και το 2018, όπου ενώ οι χώρες τις Ανατ.Μεσογείου ανέκαμψαν τουριστικά, η Ελλάδα όχι μόνο δεν είδε κάποια μείωση, αλλά είχε την καλύτερη τουριστικά της χρονιάς με τις αφίξεις να ξεπερνούν τα 32,5 εκατ. επισκέπτες τα και 2 δισ. ευρώ περισσότερα έσοδα σε σχέση με το 2017.
Η ελληνική παρουσία στην World Travel Market του Λονδίνου ήταν πιο επιτυχημένη από κάθε άλλη φορά, με την Ελλάδα να αναδεικνύεται σε best-seller προορισμό του 2018 για την Ευρώπη! Ο ΕΟΤ συμμετείχε για ακόμη μία χρονιά σύσσωμος παρουσία της Υπουργού Τουρισμού, Έλενας Κουντουρά, στοχεύοντας στην προώθηση της Ελλάδας ως προορισμό 365 ημέρες τον χρόνο.
Εύστοχη επιλογή της δημοφιλούς συγγραφέως Victoria Hislop και η μοναδική εμφάνισή της στην press conference της Ελλάδας, τράβηξε το ενδιαφέρον των Βρετανικών media. Ενώ, οι εμφανίσεις της Έλενα Κουντουρά με τρεις ομιλίες της σε διεθνή συνέδρια για τον τουρισμό και ζωντανά στο CNN, στη δημοφιλή εκπομπή του Richard Quest, "σήκωσαν" ακόμη μεγαλύτερο θόρυβο γύρω από το brand name Ελλάδα, διευκολύνοντας τη σύναψη επιτυχέστερων συμφωνιών.