Σύμφωνα με την Pay Pal το 25% των καταναλωτών στην Ευρώπη ψωνίζει διαδικτυακά μέσω κινητού δύο έως τρεις φορές το μήνα
Όλο και περισσότεροι Ευρωπαίοι στρέφονται στις αγορές μέσω διαδικτύου και κυρίως από φορητές συσκευές, σύμφωνα με έκθεση της Pay Pal με οδηγίες προς τις επιχειρήσεις για τη σωστή ηλεκτρονική και φυσική προετοιμασία τους ενόψει των εορτών.
Ήδη, το 25% των Ευρωπαίων αγοράζει μέσω των κινητών τους τηλεφώνων με συχνότητα δύο έως τρεις φορές το μήνα, ενώ το 7% πραγματοποιεί αγορές σε καθημερινή βάση. Η τάση αυτή γίνεται ακόμη πιο έντονη στη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, για την οποία ήδη προετοιμάζεται το παγκόσμιο online λιανεμπόριο, καθώς οι πωλήσεις κατά την εορταστική περίοδο αντιστοιχούν στα 2/3 περίπου των ετήσιων κερδών μιας μικρής επιχείρησης. Στο μεταξύ, στη διάρκεια της εορταστικής περιόδου ένας στους τρεις Ευρωπαίους αγοραστές μέσω Internet αναζητά στο εξωτερικό ιδέες για ξεχωριστά δώρα.
Η εταιρεία συνιστά προς τα καταστήματα λιανικής πώλησης τρία απλά βήματα για τη μεγιστοποίηση της εποχιακής επιτυχίας. Σε αυτά τα βήματα η τεχνολογία έχει τον πρώτο λόγο. Έτσι, για παράδειγμα, η ιστοσελίδα κάθε επιχείρησης πρέπει να είναι βελτιστοποιημένη για χρήστες με μικρές οθόνες αφής, καθώς το smartphone μετατρέπεται με γρήγορους ρυθμούς στην αγαπημένη συσκευή των αγοραστών. Εξίσου σημαντικός είναι και ο χρόνος φόρτωσης μιας ιστοσελίδας, καθώς η μείωση του μέσου χρόνου φόρτωσης κατά μόλις 1,6 δευτερόλεπτα μπορεί να αυξήσει τον ετήσιο τζίρο κατά 10%.