Εβδομηνταπέντε χρόνια συμπληρώνονται τη Δευτέρα, από το θάνατο του Bernd Rosemeyer, ενός από τους καλύτερους πιλότους στην ιστορία των αγώνων. Ο τότε 28χρονος οδηγός έχασε τη ζωή του στις 28 Ιανουαρίου 1938 στην προσπάθειά του να καταρρίψει το παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας σε δημόσιο δρόμο, όταν το αυτοκίνητό του ανατράπηκε με περίπου 440 χλμ./ώρα. Η είδηση του θανάτου του προκάλεσε σοκ στην κοινή γνώμη. Ο Bernd Rosemeyer υπήρξε το είδωλο της εποχής του και ο συχνά παράτολμος και θεαματικός τρόπος οδήγησής του προκαλούσε ρίγη συγκίνησης στα εκατομμύρια οπαδών του σε όλο τον κόσμο. O Ferdinand Porsche είχε πάντως εξηγήσει πως ο Rosemeyer δεν έπαιρνε ποτέ ανόητα ρίσκα: "Απλά οδηγούσε ταχύτερα απ’ ό,τι μπορούσαν όλοι οι άλλοι!". Εκτός από το έμφυτο ταλέντο στην οδήγηση διέθετε και ακαταμάχητη γοητεία: Ήταν αδιαμφισβήτητα αυτό που σήμερα θα αποκαλούσαμε “celebrity”, με τα φώτα της δημοσιότητας στραμμένα επάνω του, αλλά και στη σύζυγό του, τη διάσημη αεροπόρο Elly Beinhorn. Πραγματοποίησε το ντεμπούτο του σε ηλικία 25 ετών, στην πίστα AVUS του Βερολίνου, οδηγώντας το εργοστασιακό αγωνιστικό της Auto Union και από τον πρώτο κιόλας χρόνο εμπλοκής του στα GP κατάφερε να γευτεί τη χαρά της νίκης στον αγώνα της Τσεχοσλοβακίας.
Η επόμενη αγωνιστική χρονιά, πίσω από το τιμόνι του θρυλικού 16κύλινδρου Auto Union Typ C, ήταν ολότελα δική του, αφού κατέκτησε τους τίτλους του Πρωταθλητή Ευρώπης και του Πρωταθλητή Γερμανίας σε πίστες και αναβάσεις. Οι νίκες του στο Vanderbilt Cup της Νέας Υόρκης και στον πρώτο αγώνα του Ντόνινγκτον το 1937, του απέφεραν τη διεθνή αναγνώριση και καταξίωση. Την ίδια χρονιά έγινε ο πρώτος άνθρωπος που ξεπερνούσε τα 400 χλμ./ώρα σε δημόσιο δρόμο. Στις 28 Ιανουαρίου του 1938 ο μεγάλος ανταγωνιστής του, Rudolf Caracciola με Μercedes, ανεβάζει τον πήχη στα 432,7 χλμ./ώρα, στον αυτοκινητόδρομο μεταξύ Φρανκφούρτης και Ντάρμσταντ. Αργότερα την ίδια μέρα, και παρά τους δυνατούς πλευρικούς ανέμους, ο Bernd Rosemeyer προσπαθεί να καταρρίψει άμεσα το νέο ρεκόρ. Αυτή έμελε να είναι η τελευταία του διαδρομή…