Σε ρυθμούς προσφορών η αγορά ενόψει των φθινοπωρινών εκπτώσεων – News.gr

Σε ρυθμούς προσφορών η αγορά ενόψει των φθινοπωρινών εκπτώσεων

Σε ρυθμούς προσφορών η αγορά ενόψει των φθινοπωρινών εκπτώσεων

Τι πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές

Προ των πυλών βρίσκονται οι φθινοπωρινές εκπτώσεις και η αγορά μπαίνει σε ρυθμούς προσφορών με τους καταστηματάρχες να δελεάζουν τους καταναλωτές με χαμηλές τιμές.

Για φέτος, οι φθινοπωρινές εκπτώσεις 2018 αναμένεται να ξεκινήσουν σε σχεδόν δύο εβδομάδες από σήμερα, δηλαδή στις αρχές Νοεμβρίου. Επιπλέον, τα καταστήματα θα είναι ανοικτά, σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, την Κυριακή 4 Νοεμβρίου.

Οι ιδιοκτήτες καταστημάτων ευελπιστούν να αυξήσουν τον τζίρο τους με ελκυστικές τιμές και προσφορές λίγο πριν και την επίσημη έναρξη των φθινοπωρινών εκπτώσεων. Έτσι ξεκινούν με σημαντικές προσφορές προσπαθώντας να καλύψουν τις ανάγκες όλων των κοιμωμικών στρωμάτων.

Περιμένοντας την Black Friday

Πολλοί βέβαια είναι και εκείνοι οι οποίοι περιμένουν την ημέρα των μεγάλων προσφορών, την γνωστή πια Black Friday.

Σύμφωνα με την αμερικανική παράδοση της Black Friday το 2018 είναι η τέταρτη Παρασκευή του Νοεμβρίου, ότι στις 23 Νοεμβρίου. Στην Ελλάδα και φέτος αναμένεται υψηλή η συμμετοχή των επιχειρήσεων λιανεμπορίου στην «Μαύρη Παρασκευή».

Φέτος είναι η τρίτη χρονιά του θεσμού στη χώρα μας και αναμένεται ένας υψηλός ανταγωνισμός την ημέρα εκείνη με μεγάλες εκπτώσεις αλλά σε συγκεκριμένα προϊόντα.

Τι πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές κατά την ενδιάμεση εκπτωτική περίοδο

Στη διάρκεια των ενδιάμεσων εκπτώσεων, όπως και στις κανονικές εκπτώσεις, είναι υποχρεωτική η αναγραφή της παλαιάς και της νέας τιμής των αγαθών και υπηρεσιών που πωλούνται με έκπτωση, ενώ προτείνεται και η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία ποσοστών έκπτωσης.

Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία, το παρεχόμενο ποσοστό έκπτωσης, ενώ στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από …. % έως …. %»).

Σε κάθε άλλη περίπτωση θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.