Διαθέτει περισσότερα από 1.000 καταστήματα που έχουν μια μεγάλη ιδιαιτερότητα
Πώς γίνεται μια εταιρεία που δουλεύει σχεδόν 2 μήνες το χρόνο – για την ακρίβεια από τέλη Αυγούστου μέχρι αρχές Νοεμβρίου – να είναι τόσο κερδοφόρα που να έχει 1.325 καταστήματα και να συνεχίζει να υπάρχει εδώ και 35 χρόνια; Τι μπορεί να πουλάει;
Η απάντηση είναι: στολές και αξεσουάρ για το Halloween.
Η εταιρεία Spirit Halloween έχει αυτό που στην αγορά συνήθως λέγεται pop-up stores. Δηλαδή καταστήματα που ανοίγουν για ένα μικρό διάστημα. Φέτος, ας πούμε, θα μείνουν ανοικτά από την τελευταία εβδομάδα του Αυγούστου μέχρι τις 2 Νοεμβρίου.
Όπως εξηγεί στο Business Insider ο εκπρόσωπος Τύπου και δημοσίων σχέσεων της εταιρείας, Erin Springer, το να λειτουργεί μια επιχείρηση εποχικά έχει σημαντικά πλεονεκτήματα αλλά και μειονεκτήματα.
Ένα από τα σοβαρά μειονεκτήματα είναι ότι πρέπει κάθε χρόνο να βρίσκει άδεια μαγαζιά για να στεγάζει τα καταστήματά της και πρόθυμους ιδιοκτήτες να νοικιάσουν το μαγαζί τους μόνον για 2 μήνες. Πολύ συχνά, όπως ομολογεί ο Springer, οι πελάτες αποθαρρύνονται αφού η εικόνα του καταστήματος μοιάζει πιο πολύ με βομβαρδισμένη αποθήκη.
Όμως για να συνεχίζει εδώ και 3,5 δεκαετίες, τα πλεονεκτήματα, προφανώς, είναι περισσότερα. Ένα από τα πιο ισχυρά «όπλα» που διαθέτει η εταιρεία είναι το τμήμα της real estate. Δηλαδή απασχολεί ανθρώπους αποκλειστικά για να ψάχνουν μαγαζιά.
Λόγω θεματικής επίσης, όσα από τα προϊόντα μείνουν απούλητα βγαίνουν ξανά στα ράφια την επόμενη χρονιά. Άρα δεν έχει ζημιές από απούλητο εμπόρευμα. Τα κοστούμια της κοστίζουν, πάντως, από 20 μέχρι και 50 δολάρια.
Σύμφωνα με την Αμερικανική Ένωση Λιανεμπορίου, για το 2018 οι Αμερικανοί θα ξοδέψουν για στολές και άλλα παραφερνάλια του Halloween 9 δισεκατομμύρια (!) δολάρια. Όποτε, μάλλον, η Spirit Halloween έχει διαλέξει μια πολύ επικερδή αγορά…