Το Fiat Freemont στην Ελλάδα

Η εξαγορά της Chrysler από τον όμιλο της Fiat Group Automobiles έδωσε τη δυνατότητα για πολλές συνέργειες, για ανταλλαγή τεχνογνωσίας και τεχνολογίας και για την παρουσίαση νέων μοντέλων σε κατηγορίες στις οποίες οι δύο όμιλοι δεν έχουν ιδιαίτερη παράδοση. Ο πρώτος καρπός της συνεργασίας τους ήταν το Fiat Freemont, ένα πολυχρηστικό crossover, το οποίο είναι πλέον διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που απευθύνεται ταυτόχρονα στους αγοραστές των SUV, λόγω της εμφάνισης, των διαστάσεων, των τεχνικών προδιαγραφών του και της επιλογής 4Χ4, αλλά και σε εκείνους των πολυμορφικών και των station wagon, λόγω των μεγάλων εσωτερικών χώρων, των 7 θέσεων, των διαφόρων «έξυπνων» λύσεων τοποθέτησης μικρών και μεγάλων αντικειμένων και του μεγάλου χώρου αποσκευών.

Με διαστάσεις 4.888 x 1.878 x 1.745 χλστ. (μήκος x πλάτος x ύψος) το Freemont προσφέρει καθίσματα για 7 επιβάτες τα οποία μπορούν να αναδιπλωθούν πλήρως, προσφέροντας 32 διαφορετικές διαμορφώσεις. Πλήρης είναι ο βασικός εξοπλισμός, που περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, αυτόματο κλιματισμό τριών ζωνών, Keyless Entry και εκκίνηση κινητήρα με μπουτόν, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω, τηλεχειρισμό κεντρικού κλειδώματος, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους, θερμαινόμενους και αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέφτες, cruise control, ηχοσύστημα RadioCD/MP3/DVD Player με οθόνη αφής 8,4'' και χειριστήρια στο τιμόνι, σύστημα ανοιχτής συνομιλίας μέσω Bluetooth, θύρα USB & Aux, προβολείς ομίχλης, πίσω αισθητήρες στάθμευσης, συναγερμό, ζάντες αλουμινίου, μπάρες οροφής, πίσω αεροτομή, πίσω σκούρα κρύσταλλα, ενώ σε όλες τις εκδόσεις του περιλαμβάνονται στάνταρντ τα εξής συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας:

- Σύστημα αποφυγής τραυματισμού πεζών Active Hood

- 6 αερόσακοι

- Ενεργά προσκέφαλα σε όλα τα καθίσματα

- ESP

- Hill Holder

- TPMS (Tire Pressure Monitoring System για την παρακολούθηση της πίεσης των ελαστικών)

- Roll over Mitigation (για τον εντοπισμό τάσης ανατροπής και την αποφυγή της με τη βοήθεια του επιλεκτικού φρεναρίσματος των τροχών από το ESP)

- TSC (Trailer Sway Control για τον καλύτερο έλεγχο ρυμουλκούμενου, με τη συνεχή καταγραφή της συμπεριφοράς του αυτοκινήτου και τον έλεγχο της πρόκλησης απώλειας ευστάθειας από το ρυμουλκούμενο με τη βοήθεια επιλεκτικού φρεναρίσματος των τροχών από το ESP)

- Child Booster (ειδικά διαμορφωμένο κάθισμα για παιδιά πίσω από τον οδηγό)

Το Freemont προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, που χρησιμοποιούν το δίλιτρο ντίζελ MultiJet II των 170 ίππων. Η πρώτη (Urban) είναι προσθιοκίνητη, με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων, η δεύτερη έκδοση (Lounge) διαθέτει σύστημα ενεργής τετρακίνησης -που αναλύει συνεχώς τις συνθήκες οδήγησης και πρόσφυσης και κατανέμει αντίστοιχα τη ροπή στους δύο άξονες (μέχρι 50% στον πίσω άξονα)-, αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων και ακόμα πλουσιότερο εξοπλισμό, που περιλαμβάνει επιπλέον δερμάτινο σαλόνι, πίσω κάμερα στάθμευσης, ηλεκτρονικό σύστημα πλοήγησης Garmin, 6 premium ηχεία με subwoofer και ζάντες αλουμινίου 19''.

Η προτεινόμενη αρχική τιμή του Freemont ξεκινάει από 28.600 ευρώ με απόσυρση και προωθητική ενέργεια λανσαρίσματος, η οποία ισχύει και για αγορές μετρητοίς, καθώς και για αγορές με χρηματοδότηση μέσω FGA Bank και επιτόκιο 5,25%.

 

Σχετικά Tags
Fiat