Οι κινητήρες PureTech βενζίνης και BlueHDi diesel χρησιμοποιούν τις πλέον αποδοτικές τεχνολογίες για τον περιορισμό των εκπεμπόμενων ρύπων
Όλα τα επιβατικά μοντέλα της Citroën είναι πλέον εγκεκριμένα με βάσει τις προδιαγραφές του πρωτοκόλλου WLTP, το οποίο προβλέπει αυστηρότερα όρια και μετρήσεις σε πραγματικές συνθήκες, έτσι όπως ορίζουν τις συνθήκες οι πελάτες. Με τον τρόπο αυτό, η Citroën προσφέρει μια μεγάλη γκάμα κινητήρων υψηλής απόδοσης με πολύ φιλική προς το περιβάλλον συμπεριφορά.
Τα μηχανικά σύνολα επωφελούνται από τις πλέον προηγμένες τεχνολογικά λύσεις, όπως είναι το SCR (Selective Catalytic Reduction) στους BlueHDi κινητήρες diesel, αλλά και το Φίλτρο Συγκράτησης Μικροσωματιδίων PPF (Petrol Particle Filter) για τους βενζινοκινητήρες με τον άμεσο ψεκασμό. Με τον τρόπο αυτό οι κινητήρες καλύπτουν τα κριτήρια της Ευρωπαϊκής Οδηγίας που έχει ισχύ από την 1η Σεπτεμβρίου του 2018, ενώ είναι έτοιμοι να προσαρμοστούν και σε ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές που θα προκύψουν στο μέλλον.
Από την 1η Σεπτεμβρίου του 2018, το πρωτόκολλο για την έγκριση τύπου έχει αλλάξει, καθώς οι μετρήσεις κατανάλωσης βασίζονται σε στοιχεία που προκύπτουν από πιστοποιημένα στοιχεία χρήσης. Με τον τρόπο αυτό οι καταναλωτές μπορούν να έχουν πιο ξεκάθαρη εικόνα για το κόστος των μετακινήσεών τους. Το νέο πρωτόκολλο WLTP (Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure) αφορά όλα τα επιβατικά αυτοκίνητα που πωλούνται στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Οι προδιαγραφές του βασίζονται σε ρεαλιστικές συνθήκες οδήγησης που κάνουν τις τιμές της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων να είναι όσο πιο κοντά γίνεται σε αυτές των πραγματικών συνθηκών χρήσης του εκάστοτε αυτοκινήτου, με δεδομένα που έχουν να κάνουν με την διανυθείσα απόσταση, τη μέση ταχύτητα κίνησης, το χρόνο ακινησίας και τη θερμοκρασία.
Με τις δοκιμές αυτές προκύπτουν στοιχεία κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων που αντιπροσωπεύουν καλύτερα την πραγματικότητα. Επιπρόσθετα, τα στοιχεία που προκύπτουν από τις εργαστηριακές δοκιμές και έχουν να κάνουν με τις εκπομπές CO, NOx και μικροσωματιδίων, ελέγχονται κάτω από πραγματικές συνθήκες στο δρόμο.
Σήμερα, όλη η γκάμα των επιβατικών μοντέλων της Citroën είναι εγκεκριμένα σύμφωνα με τα πρότυπα που ορίζει το πρωτόκολλο WLTP, επιτρέποντας στους πελάτες να έχουν πρόσβαση σε μια μεγάλη γκάμα υψηλής απόδοσης κινητήρων, που προσφέρουν πληροφορίες σχετικά με την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων που είναι πολύ κοντά στις απαιτήσεις τους.
Η νέα γενιά κινητήρων PureTech βενζίνης και BlueHDi diesel, δίνει προβάδισμα στην γαλλική μάρκα για τις νέες αυστηρότερες προδιαγραφές που θα ισχύσουν το 2020, καθώς χρησιμοποιεί τις πλέον αποδοτικές τεχνολογίες για τον περιορισμό των εκπεμπόμενων ρύπων. Δύο από τις πλέον αποδοτικές τεχνολογίες είναι η SCR στους BlueHDi κινητήρες diesel και το PPF (ένα τελείως νέο φίλτρο συγκράτησης μικροσωματιδίων) στους βενζινοκινητήρες άμεσου ψεκασμού.
Χαρακτηριστικό των κινητήρων PureTech είναι πως μεταξύ 1.500 και 3.500 σ.α.λ. εμφανίζουν το 95% της ροπής τους, δίνοντας εξαιρετικές επιδόσεις, αλλά και μεγάλη ευκολία στον κάθε οδηγό. Η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CΟ2 έχουν περιοριστεί έως και 25%. Σημαντική συμβολή έχει το νέο 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο που εξοπλίζονται οι βραβευμένοι κινητήρες PureTech.
Η τεχνολογία BlueHDi στους diesel κινητήρες εξασφαλίζει καλές επιδόσεις και περιορισμό ρύπων, καθώς συνδυάζει μοναδικά τη χρήση οξειδωτικού καταλύτη (SCR- Selective Catalytic Reduction) με φίλτρο μικροσωματιδίων (DPF), μειώνοντας έτσι έως και 90% τις εκπομπές NOx (Οξείδιο του Αζώτου) αλλά και 99,9% τις εκπομπές όλων των μικροσωματιδίων από τη λειτουργία του κινητήρα.
Οι κινητήρες βενζίνης PureTech & πετρελαίου BlueHDi της νέας γενιάς που πληρούν τις προδιαγραφές Euro 6.2, είναι ισχυρότεροι και με νέα κιβώτια ταχυτήτων είτε μηχανικά 6τάχυτα είτε αυτόματα 6 ή 8 σχέσεων ανάλογα με την έκδοση.