Νέο αρνητικό ρεκόρ κατέγραψαν οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στη χώρα μας το 2012, καθώς οι 58.482 ταξινομήσεις συνιστούν μείωση 40,1% σε σχέση με την περυσινή χρονιά. Πλέον η αγορά, που συγκριτικά με το 2008 έχει συρρικνωθεί κατά 78%, κινείται με ρυθμούς δεκαετίας 1970!
Παράλληλα, σημειώνεται και ποιοτική μεταβολή στις πωλήσεις, αφού οι κατηγορίες μίνι, μικρών και μεσαίων αυτοκινήτων κατέχουν το 84% της αγοράς, ενώ το 44,6% επί του συνόλου ανήκει μόνο στα μικρά της κατηγορίας Β. Σχεδόν τα μισά εξ αυτών διαθέτουν κινητήρα ντίζελ, μια νέα, για τα μεγάλα ελληνικά αστικά κέντρα, τεχνολογία που με το "καλημέρα" έφτασε στο 38,7% της συνολικής αγοράς.
Είναι σαφές πως πλέον το -μικρό- αγοραριστικό κοινό στρέφεται σε οικονομικές λύσεις τόσο από πλευράς κόστους κτήσης, όσο και χρήσης, με την οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου και το κόστος τελών κυκλοφορίας να παίζουν σημαντικό ρόλο στην επιλογή νέου αυτοκινήτου.
Όσον αφορά στους κατασκευαστές αυτοκινήτων, πρώτη σε πωλήσεις είναι η Opel, με μερίδιο 12,12%, που αντιστοιχεί σε βελτίωση της τάξης του 3,5% συγκριτικά με την περσινή χρονιά, όπου κατείχε τη 2η θέση στον πίνακα πωλήσεων.