Σε συνέντευξη του στο Business Insider ο αντιπρόεδρος του Google, Brantley Horowitz, πριν αποκαλύψει την δική του οπτική για το πως θα πρέπει να είναι οι διαφημίσεις σε ένα κοινωνικό δίκτυο, άσκησε σκληρή κριτική στο Facebook τονίζοντας πως οι πρακτικές που ακολουθεί στο συγκεκριμένο θέμα θα έπρεπε να ανήκουν στο παρελθόν.
Ο Horowitz δήλωσε πως «οι διαφημίσεις στο Facebook είναι σαν ένας πωλητή σάντουιτς να διακόπτει δύο ανθρώπους που συζητούν προσπαθώντας να τους πουλήσει φαγητό. Εγώ ο ίδιος προσπαθώ να επικοινωνήσω σε αυτόν τον ιερό χώρο της κοινωνικής δικτύωσης και δεν έχει σημασία αν μου αρέσει (λογοπαίγνιο με τη λέξη Like) το σάντουιτς ή αν έχει την αγαπημένη μου μουστάρδα, σημασία έχει ότι η προσπαθεί να μου το πουλήσει την πλέον ακατάλληλη στιγμή».
Εξήγησε βέβαια ότι «δεν έχω κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα με τα σάντουιτς, απλά πιστεύω πως υπάρχει ο κατάλληλος χώρος και χρόνος για αυτά, λέγεται μεσημεριανό και σερβίρεται στα εστιατόρια».
Στη συνέχεια αναφέρθηκε στην οπτική που έχει η Google πάνω στο θέμα των διαφημίσεων χαρακτηρίζοντας την πιο ολιστική, τονίζοντας πως οι μέχρι τώρα πρακτικές «εκνευρίζουν τους χρήστες και απογοητεύουν τις εταιρίες». Η Google έχει ως στόχο οι διαφημίσεις της να συνοδεύουν τα αποτελέσματα αναζήτησης των χρηστών με την μορφή προτάσεων, με τον Ηorowitz να τονίζει πως ότι η συγκεκριμένη προσέγγιση θα οδηγήσει σε «πραγματικά πολύτιμες προτάσεις από τα κοινωνικά δίκτυα» από τους ίδιους τους φίλους μας.
Έτσι θεωρεί ότι είναι πιο χρήσιμο και λιγότερο ενοχλητικό οι χρήστες να λαμβάνουν προτάσεις για προϊόντα και υπηρεσίες από τους φίλους τους στο Google, αντί για διαφημίσεις.
Το Google+, σύμφωνα με μετρήσεις της ίδιας της εταιρίας, έχει καταφέρει μέχρι στιγμής να προσελκύσει 100 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες το μήνα, ενώ το Facebook πρόσφατα κατάφερε να ξεπεράσει το ένα δισεκατομμύριο χρήστες το μήνα. Σύμφωνα με τον Horowitz «η μέχρι στιγμής πορεία του Google+ είναι παραπάνω από ικανοποιητική, όμως ακόμα δεν έχει καταφέρει να γίνει το μέρος που θα ευχηθεί κάποιος χρόνια πολλά σε ένα φίλο του».