Η μείωση της κατανάλωσης και της εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα αποτελεί βασικό μέλημα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Η Peugeot έχει καταφέρει να μειώσει το μέσο όρο εκπομπής της γκάμας της από τα 128,6 γρ./χλμ. το 2011 στα 125,2 γρ./χλμ το Μάιο του 2012, με το 79% των μοντέλων να βρίσκεται κάτω από τα 140 γρ./χλμ. Στόχος της γαλλική εταιρείας είναι η περαιτέρω μείωση στα 116 γρ./χλμ. έως το 2015 και για την επίτευξή του χρησιμοποιούνται διάφορες προσεγγίσεις: Ο συνδυασμός κινητήρων ντίζελ με ηλεκτρικά μοτέρ (τεχνολογία Hybrid4), η μείωση του βάρους των αυτοκινήτων, η εξέλιξη μιας νέας γενιάς τρικύλινδρων κινητήρων, η χρησιμοποίηση συστημάτων start/stop 2ης γενιάς, καθώς και η συνεχής βελτίωση των κινητήρων. Στην τελευταία κατηγορία συμπεριλαμβάνονται νέες τεχνολογίες που ενσωματώνονται στους κινητήρες ντίζελ 1.6 HDi και 1.6 e-HDi, όπως:
Νέα μεταβλητή αντλία λαδιού που προσαρμόζει την παροχή στην απολύτως αναγκαία ποσότητα.