Φρενίτιδα στη χώρα της σάμπα εν όψει του Παγκοσμίου Κυπέλλου της Ρωσίας
Μία εβδομάδα και κάτι πριν την έναρξη του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου, οι παθιασμένοι με το ποδόσφαιρο Βραζιλιάνοι σπεύδουν να αγοράσουν νέες τηλεοράσεις για να απολαύσουν στο μέγιστο το θέαμα του Μουντιάλ και τις προσπάθειες της εθνικής ομάδας της χώρας τους.
Η παραγωγή ηλεκτρονικών (μεταξύ αυτών και τηλεοράσεων) στη Βραζιλία έχει αυξηθεί κατά 26%, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, ενώ οι μεγάλες αλυσίδες ηλεκτρονικών της χώρας καταγράφουν αύξηση πωλήσεων τους τελευταίους μήνες. Μάλιστα, πολλά καταστήματα προσφέρουν μεγάλες εκπτώσεις για να προσελκύσουν πελάτες.
«Βλέπουμε τις πωλήσεις να γίνονται καλύτερες κάθε εβδομάδα που περνά καθώς πλησιάζουμε στο Μουντιάλ», δήλωσε στο Reuters ο Φάμπιο Γκαμπάλντο, εμπορικός διευθυντής της αλυσίδας Magazine Luiza, η οποία προσφέρει στους πελάτες της τηλεοράσεις σε χαμηλότερες τιμές, αν αποσύρουν την παλιά τους συσκευή.
Μάλιστα, η καμπάνια της Magazine Luiza βασίζεται εν μέρει και στη... γρουσουζιά, στην οποία πιστεύουν οι περισσότεροι Βραζιλιάνοι: «Θα δείτε πραγματικά τη Βραζιλία στην ίδια τηλεόραση που είδατε το 7-1;», είναι το σλόγκαν της καμπάνιας, που αναφέρεται στον διασυρμό της Βραζιλίας στα ημιτελικά του Μουντιάλ του 2014 από τη Γερμανία, τον οποίο οι Βραζιλιάνοι ακόμα δεν έχουν ξεπεράσει.
Όμως δεν είναι μόνο η Βραζιλία: στο γειτονικό Περού, που φέτος θα συμμετάσχει στο Μουντιάλ για πρώτη φορά μετά από 36 χρόνια, κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους οι πωλήσεις τηλεοράσεων αυξήθηκαν κατά 25% σε ετήσια βάση, σύμφωνα με μελέτη της GfK. Είναι δε χαρακτηριστικό ότι πρόσφατα υπήρξαν έντονες αντιδράσεις κατά του κοινοβουλίου της χώρας, λόγω της σχεδιαζόμενης αγοράς 60 τηλεοράσεων και αρκετών μίνι ψυγείων, που πολλοί υποψιάζονται ότι έχει να κάνει με την επιθυμία των βουλευτών να παρακολουθήσουν τα παιχνίδια του Μουντιάλ, αν και οι ίδιοι οι βουλευτές το διαψεύδουν κατηγορηματικά αυτό...