41 υπέροχα παλιά αυτοκίνητα συμμετείχαν στον αγώνα ακριβείας
Με 41 υπέροχα παλιά αυτοκίνητα που επάνδρωναν ισάριθμα πληρώματα, έγινε στην περιοχή του Μαρκοπούλου ο αγώνας ακριβείας CMC Challenge 2018, που συνδιοργάνωσαν με μεγάλη επιτυχία η Microcars και το ACCC.
O αγώνας ξεκίνησε στις 11:00 το πρωί από την παραλία στο Αυλάκι και τερμάτισε στις 14:30 στο ίδιο μέρος, με την παρουσία πλήθους κόσμου, που επωφελήθηκε της καλοκαιρινής ημέρας, για να κάνει μια βουτιά, δίπλα στα παρκαρισμένα πανέμορφα κλασικά αυτοκίνητα.
Στις 15 δύσκολες δοκιμασίες ακριβείας (τερμάτισαν 34 αυτοκίνητα), επικράτησε σχετικά εύκολα ο Σπύρος Μουστάκας με συνοδηγό τον μόλις 8 ετών υιό του Μάρκο, που οδηγούσαν Alfa Romeo Alfasud του 1978. Μυστικό όπλο τους, το «Μουστακόργανο», ένα σύνθετο ηλεκτρονικό όργανο που συνδυάζει καταμέτρηση χρόνου και απόστασης, υπολογίζοντας κάθε στιγμή με μεγάλη ακρίβεια την μέση ωριαία ταχύτητα. Το όργανο αυτό έχει εμπνευστεί, εξελίξει και κατασκευάσει ο νικητής οδηγός (μηχανολόγος μηχανικός), Σπύρος Μουστάκας και ήδη είναι περιζήτητο στους διεθνείς κύκλους που ασχολούνται με τους αγώνες ακριβείας, ειδικά μετά και την επιτυχία της 2 ης θέσης του Ιστορικού Μόντε Κάρλο 2018 (Δελαπόρτας – Μουστάκας).
Στην 2η θέση κατετάγησαν οι Γεώργιος και Αλέξανδρος Κίκιζας (πατέρας και υιός) με μια απαστράπτουσα πανέμορφη Jaguar E type του 1969 και στην 3η οι Θέμης Κονταράτος – Μαθιός Μανσόλας, με Porsche 911 SC του 1982.
Αξίζει εδώ να σημειώσουμε ότι, οι δυο προαναφερόμενοι είχαν ακριβώς το ίδιο σύνολο ποινών (5.1 β).
Ο αγώνας είχε και δυο αναμετρήσεις στον Ιππόδρομο Αθηνών (εκεί όπου μετά από λίγες ημέρες θα γίνει η υπερειδική του Ράλι Ακρόπολις), στην ξεχωριστή κατάταξη της οποίας επρώτευσαν οι νικητές της γενικής κατάταξης του αγώνα.
Επίσης στην ξεχωριστή κατάταξη CMC, την 1 η θέση κατέκτησαν οι «Tsit» - Κορίνα Λουμίδη με Morris Mini του 1967 που ήταν 1 οι και στην κατάταξη Micro, ενώ τερμάτισαν και 5 οι στην γενική κατάταξη.
Τέλος, στην κατηγορία «άνευ οργάνων», νικητές αναδείχθηκαν οι Γεώργιος Λάγγας – Ελένη Μαλτέζου με μια Alfa Romeo 156 του 1997, που κέρδισαν άνετα ανάμεσα στα 15 αυτοκίνητα που έφθασαν στον τερματισμό.
Στον τερματισμό βρέθηκε και ο γράφων με ένα BLMC Mini του 1978, εντυπωσιασμένος με τον 10χρονο συνοδηγό του, Νικόλα Μουστάκα (της γνωστής οικογένειας), που σε όλη την διάρκεια της αναμέτρησης απέδειξε υπευθυνότητα, γνώση και απίστευτη ψυχραιμία, που κανείς δεν περιμένει να βρει σε ένα παιδί. Τελικά η νέα γενιά είναι εδώ, με ήθος, ικανότητες και κατάρτιση, που θα επέτρεπε στην χώρα να ελπίζει σε ένα καλύτερο αύριο, αν βέβαια μπορέσει να την κρατήσει εντός των συνόρων.
Νίκος Τσάδαρης