Η μητρική της Louis Vuitton αύξησε χάρη στην κινεζική αγορά κατά 13% τα κέρδη της το α΄ τρίμηνο του 2018
Η έντονη και διαρκής ζήτηση ειδών πολυτελείας στην Κίνα έχουν εκτοξεύσει τα κέρδη και την αξία των μετοχών διάσημων οίκων μόδας στα ύψη, όπως μεταδίδει το CNBC.
Η μετοχή της Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), η μεγαλύτερη εταιρεία του κλάδου και μητρική διαφόρων brands, όπως η Louis Vuitton, η Christian Dior και η Moet & Chandon, κατέγραψε σήμερα επίπεδα ρεκόρ, καθώς αυξήθηκε κατά 5,2%, συμπαρασύροντας τους ανταγωνιστές της. Η LVMH ανακοίνωσε νωρίτερα αύξηση κερδών 13% το α΄ τρίμηνο του 2018 σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2017, ξεπερνώντας τις προβλέψεις για αύξηση 9%.
Η μετοχή της γαλλικής Kering, ιδιοκτήτριας του ιταλικού ολικου μόδας Gucci, αυξήθηκλε επίσης σε επίπεδα ρεκόρ καταγράφοντας άνοδο 3,3%, ενώ και ο βρετανικός οίκος μόδας Burberry κατέγραψε άνοδο 1,7%. Αναλυτές της Berenberg ανέφεραν, ότι «παρά τις ανησυχίες για την δύσκολη συγκριτική βάση στον κλάδο πολυτελών ειδών, θεωρούμε ότι τα αποτελέσματα της LVMH επιβεβαιώνουν τις συνεχιζόμενες ισχυρές υποκείμενες τάσεις στην αγορά».
Μάλιστα, όπως επισημαίνει το CNBC, το ισχυρό ευρώ είχε αρνητικό αντίκτυπο στα κέρδη της LVMH, της τάξης του 10% κατα το α΄ τρίμηνο του 2018, λόγω της μετατροπής του συναλλάγματος από τις πωλήσεις στο ευρωπαϊκό νόμισμα.