Ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα είναι ο νικητής του 59ου Ράλλυ Ακρόπολις. Ο Φινλανδός σημείωσε την πρώτη του νίκη με τη VW, στο ράλλυ όπου πραγματοποίησε την παρθενική του εμφάνιση στο WRC, πριν από 10 χρόνια. Με εντυπωσιακή εμφάνιση και τέσσερις ταχύτερους χρόνους στις ειδικές διαδρομές της δεύτερης ημέρας, κατάφερε να αναρριχηθεί στην κορυφή του αγώνα χτες, αλλά και να τη διατηρήσει με ευκολία σήμερα.
Ο Ισπανός Ντάνι Σόρντο τερμάτισε 2ος και ο Βέλγος Τιερί Νεβίλ 3ος, οδηγώντας συντηρητικά και διατηρώντας τις χθεσινές τους θέσεις. Για το Βέλγο οδηγό αυτό ήταν το δεύτερο πόντιουμ της καριέρας του.
Το ράλλυ Ακρόπολις διατήρησε τον άτυπο τίτλο του σκληρότερου αγώνα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, αφού οι δύσκολες, γεμάτες πέτρες ειδικές του έθεσαν εκτός μάχης -από το ξεκίνημα κιόλας- το φαβορί, SebastienOgier, με κλαταρισμένο ελαστικό και πρόβλημα στην πίεση καυσίμου.
Προβλήματα αντιμετώπισαν και οι MadsOstberg και MikkoHirvonen (σπασμένος τροχός και σύστημα διεύθυνσης αντίστοιχα), τα οποία τους άφησαν αρκετά πίσω από την κορυφή. Η ίδια τύχη περίμενε όμως και τον επικεφαλής της πρώτης ημέρας, EvgenyNovikov, ο οποίος στη δεύτερη ειδική της δεύτερης ημέρας του αγώνα κατέστρεψε τον τροχό του και είχε για δύο ακόμα ειδικές πρόβλημα με τα φρένα και την ανάρτηση του FiestaRS.
Ο Λάτβαλα, ο οποίος ξεκίνησε την επίθεσή του με το "καλημέρα" της δεύτερης ημέρας, έπιασε κορυφή και δεν απειλήθηκε από κανέναν καθ’ όλη τη μετέπειτα εξέλιξη του αγώνα. "Η χρονιά ξεκίνησε με έξοδο στο Μόντε Κάρλο, και αυτό δεν ήταν καλό. Θέλαμε ένα καλό αποτέλεσμα και τα καταφέραμε στο Ακρόπολις. Νιώθεις πολύ ωραία ως νικητής. Είμαι πολύ χαρούμενος για μένα και την ομάδα, επειδή μου αρέσει να βλέπω το χαμόγελο στα πρόσωπα των ανθρώπων της ομάδας", δήλωσε ο Φινλανδός οδηγός, μετά την ολοκλήρωση της 14ης και τελευταίας ειδικής διαδρομής του αγώνα.
Με τους Sordo και Neuville να δείχνουν απόλυτα ικανοποιημένοι με τις θέσεις τους, και πραγματοποιώντας αγώνα συντήρησης, το ενδιαφέρον στράφηκε στη μάχη μεταξύ ΝasserAlAttiya και ΑndreasMikkelsen για την τέταρτη θέση. Απαλλαγμένος από τα προβλήματα με τα φρένα και το χειρόφρενο του PoloR που τον ταλαιπώρησαν τη δεύτερη μέρα του αγώνα, ο Mikkelsen έκανε εντυπωσιακή προσπάθεια, παίρνοντας -με εξαίρεση της PowerStage- όλες τις ειδικές της τρίτης και τελευταίας μέρας του Ακρόπολις, κερδίζοντας με το σπαθί του την 4η θέση. Αυτοί ήταν και οι πρώτοι ταχύτεροι χρόνοι που σημείωσε πίσω από το τιμόνι του PoloRWRC.
Ο SebastienOgier κυριάρχησε στην PowerStage, κερδίζοντας 3 επιπλέον βαθμούς στο Πρωτάθλημα Οδηγών, ακολουθούμενος από τους EvgenyNovikov και Λάτβαλα, oι οποίοι πήραν 2 και 1 βαθμό, αντίστοιχα. Πρώτος Έλληνας τερμάτισε ο Θέμης Χαλικιάς, στην 22η θέση της γενικής κατάταξης.
AΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ
1. Jari-MattiLatvalaVW 3h31m01.2s
2. Dani Sordo Citroen + 1m50.0s
3. Thierry Neuville M-Sport Ford + 2m14.1s
4. Andreas Mikkelsen VW + 3m55.1s
5. Nasser Al-Attiyah M-Sport Ford + 4m12.6s
6. Mads Ostberg M-Sport Ford + 5m48.7s
7. Mikko Hirvonen Citroen + 8m00.7s
8. Martin Prokop Czech Ford + 8m01.2s
9. Evgeny Novikov M-Sport Ford + 8m11.8s
10. Sebastien Ogier VW + 10m10.3s